۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۳۰۶۰۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جبهه باطل علیه جبهه حق متحد شده است

جبهه باطل علیه جبهه حق متحد شده است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز جبهه باطل علیه جبهه حق متحد شده است و شیاطین جن و انس تمام امکانات و نیروی خود را به میدان آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع ائمه جماعات و فضلای شهرستان کاشان، گفت: چگونه می‌توان فعالیت‌های تبلیغی برای جبهه حق را در دوره آخر الزمان که با هجمه وسیع شیطان روبرو هستیم انجام داد و با بد حجاب و بی حجابی مقابله کرد.

وی افزود:، چون شیطان از مهلتی که خداوند به او داده است آگاه است هرچه به پایان این مهلت نزدیکتر می‌شود مکر و دسیسه‌های شیطان نیز بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه جبهه حق از ابزاری بهره‌مند است که جبهه باطل از آن محروم است، از امداد‌های غیبی و سنت‌های الهی به عنوان یکی ازاین ابزار‌ها نام برد و اظهار داشت: سنت الهی همان قانون حاکم بر کار خدا است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید محاسبه دشمن غلط بود چرا که سنت‌های الهی را نادیده گرفته اند، از این رو خداوند می‌فرماید به همه انسان‌های مومن و غیرمومن که تلاش می‌کنند کمک می‌کنیم، اما اگرجبهه حق تلاش کند امداد‌های ویژه دریافت می‌کنند.

به گفته وی توجه شهدا به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از امداد‌های غیبی است که از سوی شهدا شامل حال ملت و نظام اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه اگر جبهه حق به موقع به وظیفه خود عمل کند امداد‌های غیبی شامل او خواهد شد، ادامه داد: با وجود تسلط و احاطه شیطان برانسان، اما توکل کننده به خدا، ذاکر خدا و کسی که آنچه خدا به او داده است قانع است و قناعت دارد از شر و مکر حیله شیطان در امان هستند.

وی افزود: امروز جبهه باطل برعلیه جبهه حق متحد شده است و شیاطین جن و انس تمام امکانات و نیروی خود را به میدان آورده است، اما اگر جبهه حق به موقع به وظیفه خود عمل کند و استقامت و تقوا باشد از امداد‌های غیبی بهره‌مند خواهد شد.

به گفته وی امداد‌های غیبی شامل کسانی است که از خداوند تبعیت می‌کنند و استقامت می‌کنند و در کار‌ها افراط و تفریط نمی‌کنند و از ائمه سبقت نمی‌گیرند و عقب نمی‌افتند و ملازم و هماهنگ هستند.

نماینده ولی فقیه درکاشان گفت: ملت ایران علمدار هدایت هستند و با استقامت مسیر انقلاب را طی ۴۴ سال گذشته به پیش برده اند و در مقابل مشکلات و سختی‌ها مقاومت کرده و ایستاده اند.

وی افزود: تزریق مهر و ومحبت خدا و امام زمان (عج) درقلوب نوجوانان و جوانان نسخه شفابخش جامعه است تا جوانان فریب توطئه‌های دشمن را نخورند و این وظیفه سنگینی است که امروز بر دوش همه ما است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات