۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۳۱۲۶۴
امام جمعه موقت خرم آباد تبیین کرد؛

اهداف اساسی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

اهداف اساسی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: مهم ترین هدف از امر به معروف و نهی از منکر جلوگیری از رواج منکر در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، ظهر امروز در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان و مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که باید توسط آمران به معروف و ناهیان از منکر رعایت شود.

امام جمعه موقت خرم آباد به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در عمل اشاره کرد و افزود: آمر به معروف و باید خود پایبند و مقید به حرفش باشد تا این حرف در دیگران اثرگذار و باید قلبا از منکر متنفر و نسبت به معروف معتقد باشد.

وی با بیان اینکه آمر به معروف و ناهی از منکر باید با رفتار خود نسبت به خوبی معروف و بدی منکر عکس العمل نشان دهد، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر برای تغییر رفتار است.

امام جمعه موقت خرم آباد هدف از امر به معروف و نهی از منکر را تغییر حوزه رفتار در سطح عموم و جامعه مورد نظر عنوان کرد و گفت: هدف از امر به معروف و نهی از منکر جلوگیری از منکر در جامعه است.

حجت الاسلام شمسی فر اظهار کرد: هدف از امر به معروف و نهی از منکر تغییر رفتار مردم و نمود یافتن معروف ها در سطح جامعه و ترک منکر است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی ار منکر توفیق بزرگی است، گفت: بالاترین درجه شهادت، شهادت در راه امر به معروف و نهی از منکر است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات