۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۰۳۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

روز جهانی قدس نمادی از شکایت اجتماعی نسبت به رژیم صهیونیستی است

روز جهانی قدس نمادی از شکایت اجتماعی نسبت به رژیم صهیونیستی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) نیز نمادی از شکایت اجتماعی نسبت به ظلم و اسرائیل است که باید با شکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر سه شنبه در دیدار با جمعی از فعالین شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان انیمیشن مهدویت، گفت: هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی، بیداری اسلامی، بیداری عدالت طلبان دنیا و فراهم شدن زمینه ظهور است.

وی ظهور امام زمان(عج) حتمی و قطعی دانست و با اشاره به اینکه ظهور و تأخیر در ظهور به ما بستگی دارد، افزود: در روایات به وظایف ما برای تعجیل در ظهور اشاره شده و دو کد برای آن در انتهای دعای افتتاح داده شده است.

به گفته وی فریاد و اعتراض‌های جهانی بر علیه ظلم و ظالم و ایجاد رغبت اجتماعی برای آمدن منجی از جمله کد‌های انتهای دعای افتتاح برای تعجیل در ظهور است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: استفاده از فضای مجازی نیز می‌تواند بستر مناسبی برای اعتراض جهانی علیه ظلم و ظالم و ایجاد رغبت به اسلام و تشیّع و امام زمان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) نیز نمادی از شکایت اجتماعی نسبت به ظلم و اسرائیل است که باید با شکوه برگزار شود.

وی همچنین ایجاد رغبت اجتماعی به اسلام را یکی از دستاورد‌های تأکید رهبر انقلاب به برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی دانست و افزود: اجتماع ده‌ها میلیونی شیرخوارگان حسینی یکی دیگر از رغبت‌های اجتماعی نسبت به اسلام است که در حال جهانی شدن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: سه ندا از پنج ندای امام زمان(عج) مربوط به نسبت ایشان به امام حسین(ع) است که این امر نشانه آن است که در آخرالزمان، امام زمان(عج) با امام حسین(ع) شناخته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه درانیمیشن مهدویت به قیام امام خمینی(ره) اشاره شده است و نکاتی را در رابطه رهبر معظم انقلاب نیز با کسب مجوز از دفتر ایشان اضافه شود، گفت: تهیه کنندگان انیمیشن از قیام امام خمینی(ره) در سال ۴۲ تا ظهور را در انیمیشن مهدودیت جاسازی کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات