۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۳۲۲۷۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

نمایشگاه قرآن کریم فرصت مناسبی برای توسعه فرهنگ قرآنی است

نمایشگاه قرآن کریم فرصت مناسبی برای توسعه فرهنگ قرآنی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای توسعه فرهنگ قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد، اظهار داشت: افتتاح نمایشگاه قرآن کریم هم‌زمان با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انس بیشتر با قرآن را فراهم می‌کند که همه باید از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به انتخاب مناسب مکان این نمایشگاه از برگزاری ویژه‌برنامه‌ شب‌های قدر در دانشگاه و با همکاری هیئت فاطمه‌الزهرا سلام‌الله علیها خبر داد و افزود: انتخاب دانشگاه پیام نور بجنورد به‌عنوان مکان این نمایشگاه انتخاب به‌جا و شایسته‌ای است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر مردم ضمن شب‌زنده‌داری و برنامه‌های عزاداری می‌توانند از این نمایشگاه هم دیدن کنند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب در قالب ۲۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و همچنین قرآن، ادعیه، کتاب داستان مرتبط و همچنین محصولات قرآنی عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: حضور در نمایشگاه قرآن کریم و خرید کتاب و محصولات قرآنی باعث دلگرمی ناشران می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: خانواده‌ها هم می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و خرید کتاب افزون بر حمایت از ناشران فرزندان خود را هم با معارف قرآنی آشنا سازند.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم باعرضه 2 هزار عنوان کتاب با تخفیف 15 تا 40 درصدی از 19 فروردین‌ماه به مدت هفت روز تا 25 فروردین‌ماه از ساعت 16 تا 22 در محل دانشگاه پیام نور بجنورد دایر است که در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و قرآنی، کتب دینی و ادعیه عرضه می‌شود.

همچنین بخش هنرهای قرآنی نمایشگاه، شامل اجرای تواشیح، کتابت قرآن کریم و خوشنویسی قرآنی و بخش خدمات قرآنی شامل پاسخگویی به سؤالات دینی و قرآنی، کرسی تلاوت قرآن کریم و مشاوره دینی فعال است.

در این نمایشگاه که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی فعال‌شده است، انتشارات به نشر، قلم آذین و کتاب رسان از خراسان رضوی، باغ کاغذی و مدافعان از بجنورد و همچنین تعدادی از مؤسسات عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی و همچنین آموزشگاه طراحی مد و لباس اسلامی محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات