۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۵۳۹

مراسم روز قدس در مشهد

مراسم روز قدس در مشهد
خراسان - حجت الاسلام سلطانی ۹:۳۰ دقیقه صبح جمعه از میدان پانزده خرداد را زمان آغاز راهپیمایی روز قدس مشهد اعلام کرد که به مراسم نماز جمعه در حرم مطهر رضوی ختم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان، حجت‌الاسلام محمد سلطانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشهد گفت: مبدأ و تجمع راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، ساعت 9:30 صبح روز جمعه25 فروردین در میدان پانزده خرداد مشهد خواهد بود و  این اجتماع در حرم مطهر با سخنرانی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و قرائت قطعنامه ادامه خواهد یافت و پس از آن نیز نمازجمعه به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مشهد اقامه خواهد شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: تشرف خواهران به حرم مطهر رضوی از از باب الجواد و تشرف برادران از باب الرضا صورت می‌گیرد ضمن اینکه ایاب و ذهاب به صورت رایگان توسط سازمان‌های اتوبوسرانی و قطارشهری به میدان 15 خرداد از ساعت 8 الی 10:30 صبح و پس از اتمام نماز جمعه از حرم مطهر رضوی به پایانه‌ها از ساعت 12 الی 15 عصر صورت می‌گیرد.

وی گفت: حمل پرچم‌های بزرگ محور مقاومت، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه جنایات رژیم صهیونیستی، شهدای انتفاضه و مظلومیت مردم فلسطین، برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان و برپایی ایستگاه‌های توزیع اقلام تبلیغی نیز در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است و علاوه بر این، هماهنگی برای اعزام گروه‌های سرود ویژه روز قدس به مناطق مرکزی شهر و پارک‌ها با معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین همایش روز قدس ساعت 16 روز پنجشنبه 24 فروردین برای زائران غیرایرانی در صحن قدس حرم مطهر رضوی با سخنرانی ویدئوکنفرانسی «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان و «شیخ ماهر حمود» و برخی دیگر از سخنرانان مطرح جهان عرب برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، پرسمان «روز قدس و مقاومت» نیز با عنوان «استکبارستیزی و دشمن‌شناسی» با حضور حجت‌الاسلام امینی‌خواه از اساتید حوزه علمیه قم، روز‌های 24 و 25 فروردین ماه از ساعت 16:30 الی 18 در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات