۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۳۲۸۸۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دفاع ارتش از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب سبب عزت کشور شده است

دفاع ارتش از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب سبب عزت کشور شده است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به ارزش‌های ارتش، گفت: دفاع ارتش از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب سبب عزتمندی و قدرت کشور ما در جهان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در مراسم گرامیداشت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای زمین، با تبریک روز ارتش، گفت: دفاع نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش از وجب‌به‌وجب خاک ایران بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی افزود: در زمان انقلاب این نیروهای ارتش بودند که با زمین گذاشتن اسلحه‌ خود و پیوستن به مردم ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی نشان داده و همگام با مردم علیه حکومت ظلم و جور قیام کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس هم دفاع غیرتمندانه نیروهای مسلح ازجمله ارتش باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم ارتش در تمام مواقع حامی نظام اسلامی بوده و غیرتمندی در برابر ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکنون ماندگاری انقلاب را رقم‌زده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: ارتش تاکنون بارها و بارها غیرت و حس وطن‌دوستی خود را به اثبات رسانده است و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

وی بابیان اینکه حکومت‌های گذشته بسیاری از سرزمین‌های کشور را بر باد داده‌اند، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که حکومت‌های گذشته نسبت به خاک وطن غیرت نداشته و همین عامل سبب تاراج بخش مهمی از سرزمین‌های کشور ما شده است.

امام‌جمعه بجنورد افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این غیرت دینی نیروهای مسلح، رزمندگان اسلام و مردم بود که نگذاشت متجاوزان به خاک کشور عزیز ما تجاوز کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: همین غیرت ستودنی مردم بود که نگذاشت متجاوزان در جنگ تحمیلی به اهداف خود برسند و هم‌اکنون هم مردم نسبت به دین و انقلاب اسلامی غیرت دارند که در برابر توطئه‌ها، بحران‌ها، تحریم‌ها و فشارهای مختلف محکم ایستادند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات