۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۳۳۵۰۳
یادداشت؛

شبکه نقش آفرین در ترور آیت الله سلیمانی

شبکه نقش آفرین در ترور آیت الله سلیمانی
رد پای قاتلان آیت الله سلیمانی به شبکه رسانه‌ای عنکبوتی می‌رسد که متولی نفرت پراکنی و ترور شخصیت روحانیت خدمتگزار هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی (عضو مجلس خبرگان و امام جمعه‌ سابق زاهدان و کاشان)، نه به دست نگهبان بانک، بلکه توسط یک شبکه ترور شده است.

ضارب می گوید هیچ شناختی از او نداشته است. رد پای قاتلان، به شبکه رسانه ای عنکبوتی می رسد که متولی نفرت پراکنی و ترور شخصیت روحانیت خدمتگزار هستند.

 دستیاران این شبکه، اشرافیت سیاسی و اقتصادی سقوط کرده ای هستند که در طول دهه ها ناراضی تراشی کرده، اما به جای پاسخگویی، دائما مشغول عوام فریبی و تحریف بوده اند.

چنان که خاتمی، یک روز قبل از ترور، با ادبیات رادیو اسرائیل و سازمان منافین گفت: متاسفانه جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی تمایل پیدا کرده، در حالی که منظور موسسان، حکومت آخوندی نبود!

 این در حالی است که خاتمی و هم طیفان او در کسوت روحانیت مانند هاشمی و روحانی، در طول چهار دهه غالبا مسند دار بوده اند! او هشت سال تمام، از تدلیس و تلبیس های روحانی حمایت کرد؛ دولتمردی که  خبرآنلاین  بهمن ۱۳۹۲ درباره یک قلم رفتار ناجوانمردانه اش نوشت:

 توزیع سبد کالا باشیوه‌‌ای که انجام شد، نه یک اتفاق بود و نه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد. او دقیقا همین ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن زیر دست وپا را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت... اگر بتوان جایزه فستیوال جهانی را به خود گرفت، به تحقیری که بازیگران آن شدند، می‌ارزید !

 آیت الله سلیمانی، برخلاف مشی برج عاج نشینی امثال روحانی و خاتمی، ساده زیست بود و در میان مردم زندگی می کرد. او از دست اندرکاران فعالیت های جهادی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان و سیل زدگان و زلزله زدگان بود.

 اما رسانه های وابسته به سازمان منافقین، سلطنت طلبان و بهائیت، بعد از جنایت اخیر، به شایعه کردند موجودی حساب بانکی وی، ۴۲۰ میلیارد تومان است. شایعه ای که دروغ بودن آن، مطابق اسناد بانکی، قطعی و قابل اثبات است.

در این میان، کانال خبرگزاری خبر آنلاین (وابسته به مدیران ارشد دولت روحانی) به همان سیاق القایی منافقین تیتر زد: موجودی حساب آیت الله سلیمانی  ۴۲۰ میلیارد تومان بود؟.

سپس، کامنت هایی سراسر توهین و تهمت و هتاکی را ذیل متن منتشر کرد تا نقشه ترور شخصیت کامل شود.

مقدمات تحریف، لجن پراکنی و ترور شخصیت، در همین شبکه زنجیره ای آلوده و توسط رسانه هایی مانند انتخاب، عصر ایران، اعتماد، سازندگی، هم میهن و... انجام می شود. وقتی نفرت برآمده از فریب و دروغ انباشته شد، آنگاه جنایت آسان می شود.

دستگاه های قضایی و اطلاعاتی باید رد پای جنایات مشابه را در این شبکه داخلی جست و جو کنند. البته این تعقیب، رافع مسئولیت بر زمین مانده وزارت ارشاد و ارتباطات نیست.

محمدایمانی

ارسال نظرات