۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۳۴۱۴۸

دستگیری دومین مهره‌ اصلی فرقه مدعی دروغین یمانی در عراق

دستگیری دومین مهره‌ اصلی فرقه مدعی دروغین یمانی در عراق
پلیس عراق ۱۴ اردی‌بهشت، از بازداشت «سید واثق الحسینی» یکی از چهار نفر شیوخ و نمایندگان فرقه مدّعی دروغین یمانی شاخه مکتب مستقر در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پلیس عراق 14 اردی‌بهشت، از بازداشت «سید واثق الحسینی» یکی از چهار نفر شیوخ و نمایندگان فرقه مدّعی دروغین یمانی شاخه مکتب مستقر در نجف اشرف خبر داد.
وی که یکی از چهار نماینده خودخوانده «احمد اسماعیل» سرکرده فراری این فرقه است، توسط پلیس این کشور بازداشت شده است. هنوز از علت بازداشت وی و خبرهای تکمیلی در این‌باره خبری منتشر نشده است.

چندی قبل نیز نیروهای امنیتی این کشور با حمله به دفتر این فرقه، چند تن از اعضا و افراد حاضر از جمله «علاء السالم» یکی دیگر از چهار نماینده اصلی این فرقه را بازداشت و دفتر را پلمپ کردند. علاء سالم هم طی حکم دادگاه به چهار ماه زندان محکوم شد.

♦️علیرغم تلاش فراوان رسانه‌های این فرقه و صفحه فیسبوک منسوب به سرکرده فراری آن برای آزادی «علاء سالم»، امّا با دستگیری «واثق الحسینی» تمامی آنان در بایکوت کامل خبری بوده و هیچ خبری در این باره منتشر نکرده‌اند. حتی صفحه فیسبوک منتسب به «احمد اسماعیل»، تنها به انتقاد از معماری ساختمان بانک مرکزی عراق بسنده کرد و هیچ اشاره‌ای به بازداشت «الحسینی» نکرد.

دستگیری دومین مهره‌ اصلی فرقه مدعی دروغین یمانی در عراق

 

ارسال نظرات