۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۳۴۷۵۸
آیت الله علم الهدی:

ملت بزرگ ایران همواره مدافع اسلام بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

ملت بزرگ ایران همواره مدافع اسلام بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند
آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه دشمن بار‌ها در مقابله با ایران شکست خورده است تصریح کرد که ملت بزرگ ایران همواره مدافع اسلام بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد در همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مردم متدین ایران همواره مدافع اسلام بوده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند گفت: دشمن از سال‌های اوایل پیروزی انقلاب همیشه علیه نظام اسلامی ایران کارشکنی کرده و فتنه همیشه وجود داشته و امروز هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه تهاجم علیه دین موضوع جدید و تازه‌ای در تاریخ کشور ما نیست، افزود؛ غالب مردم کشور مومن و دیندار هستند و همیشه در طول تاریخ در مقابل هجمه و تهاجم علیه دین ایستادگی کرده‌اند. اما برخی مسوولین دچار استسباع شده و به نوعی منفعل شده و میدان را برای دشمن خالی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه دشمن بارها در مقابله با ملت ایران شکست خورده است گفت: بعضی افراد در تصمیم گیری‌ها دچار حالت استسباع شده‌اند و هیچ حالتی برای انسان بدتر از انفعال در مقابل دشمن نیست.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: مساله ناهنجاری‌های فرهنگی و بی‌حجابی موضوع مهمی است ولی در این عرصه برخی مسئولین مستسبَع شده و اراده خود را از دست داده‌اند. اگر حالت استسباع در برخی مسوولین حل شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و می توانیم دین خود را حفظ کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در همایش مسوولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: کرامت و معرفتی که در زیارت امامان معصوم علیه السلام وجود دارد در ادامه مسیر کاری و زندگی به همه ما کمک می‌کند؛ چرا که مودت آنها مودت خداست و بهترین فرصت و نعمت است که باید از آن به طور مداوم استفاد کرد.

ارسال نظرات