۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۳۵۳۸۴
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم:

مساجد و جوانان مؤمن و انقلابی پیشران‌های تمدن نوین اسلامی هستند

مساجد و جوانان مؤمن و انقلابی پیشران‌های تمدن نوین اسلامی هستند
سردار موحد گفت: برای رسیدن به قله و تمدن نوین اسلامی باید نسبت به حمایت و تقویت پیشران‌های آن مانند ارتقای کارکرد مساجد و تربیت نیروی مؤمن و انقلابی توجه لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد در همایش ائمه جماعات غرب شهر مقدس قم در سالن همایش‌های غدیر، اظهارداشت: همایش ائمه جماعات مساجد استان بصورت فصلی برگزار و طی آن منشوری برای اداره صحیح مساجد تدوین خواهد شد.

سردار موحد اضافه کرد: طی چهل و چهار سال گذشته دشمنان همه قوای خود را علیه نظام اسلامی بکار برده و در آخرین نوع این توطئه‌ها آن‌ها با جنگ ترکیبی و شناختی در صدد تبدیل مؤلفه‌های قدرت نظام به نقاط ضعف هستند.

وی تصریح کرد: رهبری، انسجام ملی، ‌امینت ملی و سازمان‌های مردمی مؤثر در پیشبرد انقلاب مهمترین مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم با اشاره به قدرت روزافزون نظام اسلامی در سطح ملی و منطقه‌ای یادآور شد: کشور‌های منطقه در حال بازگشت از مسیر پیشین خود و بازسازی ارتباطات خود با ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به قله و تمدن نوین اسلامی باید نسبت به حمایت و تقویت پیشران‌های آن مانند ارتقای کارکردی مساجد و تربیت نیروی مؤمن و انقلابی توجه لازم صورت بگیرد.

سردار موحد با تأکید بر جنگ تمام عیار دشمنان در ابعاد مختلف فرهنگی، رسانه‌ای و تربیتی ابراز داشت: در این شرایط جهاد تبیین بعنوان یک وظیفه قطعی و عینی و تربیت نسل مؤمن و انقلابی باید با جدیت دنبال گردد.

فرمانده سپاه استان قم گفت: امام جماعت محور مسجد است و کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج باید بعنوان بازوان اجرایی در خدمت و هماهنگ با امام جماعت باشند.

سردار موحد خاطرنشان کرد: به همت قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی و معاونت اجتماعی سپاه استان قم، در سطح استان بیش از ۸۰ خانه مهر با موضوع و رویکرد مسائل مرتبط با ازدواج و خانواده و ۲۰ خانه اعتماد با موضوع پیشگیری و کاهش معضل اعتیاد راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات