۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۳۵۴۴۲
امام جمعه موقت کاشان:

اهل بیت، مظهر احسان و ادب هستند

اهل بیت، مظهر احسان و ادب هستند
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) مظهر احسان و ادب هستند گفت: اهل بیت(ع) کریم بوده و کریم بودن را معنا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار خانواده شهید رضا چکبر با تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع)، گفت: اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) مظهر ادب هستند.

وی به برخی از فضائل اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه اهل بیت(ع) مظهر احسان و ادب هستند، افزود: اهل بیت زیبایی‌هایی داشتند که این زیبایی‌ها تا ابد زیبایی است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه ادب و احترام به یکدیگر باید سرلوحه همه امور قرار داشته باشد، افزود: هرکسی به امام رضا(ع) متوسل شود تا جایی که در اختیار حضرت باشد حاجت حاجتمندان را می‌دهد.

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) کریم هستند و کریم بودن را معنا کردند، اظهار داشت: کریم کسی است که قبل از اینکه از او درخواست کمک شود، کمک کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار نخستین وظیفه انسان به یکدیگر را احترام و ادب متقابل به یکدیگر دانست.

لازم به ذکر است، شهید رضا چکبرمنفرد سال ۱۳۴۱ در خانواده‌ای مذهبی در کاشان بدنیا آمد، به نماز اول وقت اهمیت می‌داد و همه را به نماز اول وقت تشویق می‌کرد، سال ۱۳۶۰ عازم سربازی شد و بعد از دوره آموزشی به کردستان اعزام شده و ۲۵ فروردین ماه سال ۶۱ درپاکسازی جاده حمید در بانه کردستان به شهادت رسید و درگلزار شهدا دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات