۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹
کد خبر: ۷۳۵۷۳۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

به وصیت نامه شهدا عمل شود

به وصیت نامه شهدا عمل شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم دیدار با خانواده شهدا اشاره و بر لزوم عمل به وصیت نامه شهدا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در «سه شنبه‌های شهدایی و ارزش گذاری به مقام ایثارگران» با حضور در دیدار با خانواده شهید علی اکبر نجف زاده و محسن مهدوی، گفت: امروز در دورترین نقاط دنیا، انقلاب ما را می‌شناسند و به حضرت امام و مقام معظم رهبری افتخار می‌کنند.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و استقامت جانبازان و ایثارگران و مردم ایران انقلاب اسلامی را در دورترین نقاط دنیا می‌شناسند و به امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: وصیت نامه شهید را بخوانید تا عمل به وصیت شهدا عملی شود.

وی خانواده شهدا را در پیشگاه اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) سرافراز دانست و افزود: حضرت فاطمه(س) زمانی که برای امیرمومنان (ع) کمک خواست هیچ کس کمک نکرد، اما شهدای ما اهل بیت(ع) را ندیدند و به ندای نائب امام زمان(عج) که به جبهه بروید لبیک گفتند و راهی جبهه‌ها شدند.

گفتنی است، شهید علی اکبر نجف زاده در مجموع سه سال و نیم در جبهه حضور داشتند، آخرین باری که از جبهه آمد به او پیشنهاد ازدواج دادند و فقط دو روز بعد از عقد در کاشان بود و باردیگر راهی جبهه شد و بعد از ۱۷ روز به شهادت رسید، شهید علی اکبر نجف زاده در یک نوبت که به مرخصی آمده بود، والده شهید در کوله پشتی او مقداری قند نرم شده می‌بیند و می‌خواهد آن را دور بریزد، اما شهید علی اکبر نجف زاده می‌گوید قند‌ها از بیت المال و نباید دور ریخته شود، ضمن اینکه در قسمتی از وصیت نامه شهید گفته شه است هر چه بیشتر شهید بدهیم انقلاب زودتر صادر می‌شود.

شهید محسن مهدوی در خواب می‌بینید امام زمان (عج) به او می‌گوید در این جنگ که جنگ آخر است باید حضور داشته باشید. این شهید به مادر خود می‌گوید از علی اکبر امام حسین (ع) که بالاتر نیستم و در شهادت من باید صبر کنید و برای من گریه نکنید.

در فرازی از وصیت نامه شهید محسن مهدوی گفته شده است: بنام خداوند پاسدار حرمت خون شهیدان، یاور مظلومان، در هم کوبنده ستمگران، پیونده دهنده قلوب مومنین، وصیت نامه خود را با جمله امام حسین (ع) شروع می‌کنم که فمی فرماید، هستی و نیستی ما در مرگ ما است و چه بهتر در راه خداوند باشد. نمی‌دانید که شهادت چه شیرین است، مانند عسل، همان که حضرت قاسم (ع) در پاسخ به امام حسین در روز عاشورا می‌فرماید «اهلا من العسل» پس اگر ما تابع دستورات ائمه خود باشیم می‌فهمیم در شهادت جز سود چیز دیگری وجود ندارد، من خودم این راه را انتخاب نموده ام و با این راه آمده ام امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم و بتوانم در راه این انقلاب و میهن اسلامی از دین و حیثیت خودمان دفاع کنم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات