۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۳۵۹۹۳
حجت الاسلام پاک‌دامن خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در بیش از ۱۰۰ کانون مساجد خراسان ‌‌شمالی

برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در بیش از ۱۰۰ کانون مساجد خراسان ‌‌شمالی
حجت‌الاسلام پاک‌دامن از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی در بیش از ۱۰۰ کانون مساجد خراسان شمالی با مدیریت و مشارکت روحانیان مبلغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاک‌دامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌ شمالی، امروز، در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بازوی توانمند فرهنگ و هنر مساجد هستند.

وی افزود: برای گرایش و ماندگاری نوجوانان و جوانان در مسجد و نیز تربیت و ارتقاء نسل جوان مسجدی و انقلابی باید زمینه شناسایی افراد تأثیرگذار در این زمینه چه به‌عنوان رابط شهرستانی چه رابط کانون فراهم شود.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن با اشاره به اولویت‌های اصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اضافه کرد: موضوع و اولویت اصلی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بحث تربیتی و اخلاقی و تربیت نیروی انقلابی و مسجدی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد و فعالیت‌های مسجدی و شناخت نیازهای آن‌ها و برنامه‌ریزی برای بهینه‌سازی اوقات فراغت آن‌ها با چشم‌انداز تربیت نیروی انقلابی و مسجدی از جمله اولویت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در طرح اوقات فراغت، تصریح کرد: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌هایی در زمینه‌های احکام، سبک زندگی اسلامی، هنری، علمی و آموزشی، روخوانی و جزء خوانی قرآن کریم، برنامه‌های ورزشی و مذهبی پیش‌بینی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های رسمی طرح اوقات فراغت تعطیلات تابستانی که در بیش از 100 کانون مساجد خراسان شمالی برگزار می‌شود از ابتدای تیرماه در کانون مساجد هدف آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن بابیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت با پایگاه دبیرخانه دائمی اوقات فراغت کانون مساجد مراجعه کنند، ادامه داد: برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام تابستان در کانون‌های مساجد با عنوان «مسجد، کانون نشاط» برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان ‌شمالی در پایان گفت: در این رابطه ظرفیت‌های خوب و تأثیرگذاری با همکاری نهادهای تأثیرگذار فراهم‌شده و ما در تعطیلات تابستانی سال جاری می‌توانیم شاهد برنامه‌های آموزشی و تربیتی گسترده‌تری با همیاری فعالان مسجدی باشیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات