۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۳۶۷۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری جشن عید غدیر در خراسان شمالی

برگزاری جشن عید غدیر در خراسان شمالی
حجت‌الاسلام رفیعی از برگزاری جشن عید غدیر در خراسان شمالی به‌صورت میدانی و با شکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز، در نشست استاندار خراسان شمالی با مجموعه تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: در راستای گسترش و ترویج فعالیت‌های تبلیغی تلاش شده است جشن‌های عید غدیر به‌صورت میدانی و هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: در عصر فعلی که دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد هجمه مشروعیت دین و آموزه‌های دینی را زیر سؤال ببرند لازم است فعالیت‌های تبلیغی و دینی باهدف جذب حداکثری مخاطبان باشد.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: در عصر فعلی لازمه فعالیت‌های دینی و تبلیغی گسترده شدن جامعه مخاطب است در این راستا باید طلاب و روحانیان و نهادهای تبلیغی با تمام قوا به میدان آمده و برای این هدف مهم تلاش کنند.

وی با اشاره به رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمان جهاد تبیین رویکرد فعلی مجموعه نسبت به گذشته متفاوت‌تر است.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که بیانگر استمرار و تحقق آرمان‌های انقلاب است مجموعه تبلیغات اسلامی فراگیر شدن و همگانی شدن مخاطبین را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان سنگر تبلیغ علی‌رغم تمام سختی‌ها و محدودیت‌های اداری تلاش می‌کنند تا وظایف و مأموریت‌های این مجموعه را به نحو احسن انجام داده و به سرانجام برسانند.

حجت‌الاسلام رفیعی امامان محلات را هم کارکنان سنگر تبلیغ دانست و گفت: امامان محلات هم به‌نوبه خود در امر تبلیغ فعالیت کرده و با تمام توان و امکانات موجود در حال حفظ ظرفیت‌ها، رفع مشکلات و آسیب‌های مناطق مختلف هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم و اهمیت این روز در تبلیغ و تبیین دین و آموزه‌های دینی، اظهار کرد: برای برگزاری باشکوه جشن عید غدیر در خراسان شمالی برنامه‌های بسیاری پیش‌بینی‌شده است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات