۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۳۷۲۷۵
مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کاشان خبر داد؛

برگزاری دوره های رسانه ای «خلاق شو» ویژه دانش آموزان کاشانی

برگزاری دوره های رسانه ای «خلاق شو» ویژه دانش آموزان کاشانی
اصفهان - زری باف گفت: تابستان امسال دوازده دوره رسانه ای ویژه دانش آموزان شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد زری باف پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه دوره‌های رسانه‌ای خلاق شو، گفت: یکی از نیاز‌های نسل نوجوان امروز آشنایی و یادگیری مهارت‌های رسانه‌ای است که دانش آموزان نباید از این نیاز مهم غفلت کنند.

وی با اشاره به اینکه تابستان امسال دوازده دوره رسانه‌ای ویژه دانش آموزان شهرستان کاشان برگزار خواهد شد، افزود: این دوره‌ها شامل آموزش ساخت استاپ موشن، اکولایزر، فتوشاپ، اینستاگرافیک، پاورپوینت خلاقانه، موبایل گرافی، خبرنگاری، فن بیان، تولید پادکست، سواد رسانه، فیلم نامه نویسی و تدوین باحضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

به گفته وی یکی از نیاز‌های نسل نوجوان امروز آشنایی و یادگیری مهارت‌های رسانه‌ای است که دانش آموزان نباید از این نیاز مهم غفلت کنند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کاشان گفت: با برنامه ریزی صحیح از سوی متولیان امر برای نوجوانان شایسته و با استعداد شهرستان زمینه گرایش آن‌ها به حوزه‌های مختلف فرهنگی فراهم شود.

زری باف یادآور شد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کاشان علاوه بربرگزاری دوره‌های آموزشی رسانه‌ای خلاق شو، کلاس‌های هنری و ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر عضو اتحادیه را در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی اتحادیه دانش آموزان شهرستان کاشان یکی از نهاد‌های پرورش دانش آموز نخبه و انقلابی است که دارای پیشینه موفقی است که توانسته در کادر سازی‌های خود مدیران توانمند و موفقی را به جامعه معرفی کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات