۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۳۷۶۲۷
نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد؛

دوستی و ولایت اهل بیت؛ بزرگترین سرمایه شیعه

دوستی و ولایت اهل بیت؛ بزرگترین سرمایه شیعه
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی دوستی و ولایت اهل بیت(ع) را بزرگترین سرمایه شیعه دانست و گفت: شیعیان به ائمه و استمرار آن یعنی ولایت فقیه افتخار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین جمعه شب در جشن غدیر مسجد امام حسن(ع) خیابان شهید خاندایی با تبریک عید سعید غدیر، گفت: با تمام وجود باید شاکر خداوند باشیم که شیعه هستیم و ولایت امام علی(ع) و فرزندان او را داریم و این بالاترین نعمت است.

وی دوستی و ولایت اهل بیت(ع) را بزرگترین سرمایه شیعه دانست و افزود: شیعیان به ائمه شیعه و استمرار آن ولایت فقیه افتخار کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه تمام جنگ شیطان برای مقابله با ولایت امیرالمومنین(ع) و ولایت الهیه است، اظهار داشت: یک طرف این جنگ شیطان است و طرف دیگر پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) قرار دارند.

وی افزود: شیطان بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) با تمام توان در بین امت پیامبر رخنه کرد و با وجود آن همه سفارش برای غدیر از ولایت دور شدند و طی ۱۴۰۰ سال و بعد از رحلت پیامبر، تنها چهار سال و نیم حکومت با امیرمومنان(ع) و شش ماه نیز با امام حسن(ع) و مابقی حکومت در اختیار طاغوت بود.

به گفته وی خداوند بر ملت ایران منت گذاشت و این افتخار را به امام خمینی(ره) داد تا بعد از ۱۴۰۰ سال حکومت اسلامی در ایران تأسیس کند تا آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر برای تأسیس حکومت اسلامی محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله در جهان است، اظهار داشت: طی مدت مدت ۴۵ سال عمر انقلاب، آمریکا آنچه در توان داشته برای شکست انقلاب به کار گرفته اما شکست خورده و به برکت خون شهدا و استقامت ملت ایران انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده است.

به گفته وی امروز تمام توان دشمن برای زدن علمدار است و با ترور شخصیت‌هایی همچون شهید بهشتی و دروغ پراکنی و فضاسازی دروغین بعد از سخنرانی‌های رهبرمعظم انقلاب به دنبال زدن ستون انقلاب است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات