۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۳۸۳۲۷
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم انتقال معارف دین از سوی بزرگ‌ترها به فرزندان

لزوم انتقال معارف دین از سوی بزرگ‌ترها به فرزندان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم انتقال معارف دین از سوی بزرگ‌ترها به فرزندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی صبح امروز در بازدید از اردوگاه لقمان حکیم و در جمع شرکت کنندگان کانون‌های تابستانی، گفت: شیطان به دنبال گسستن پیوند ما با خدا، پیامبر، ائمه، خانواده و روحانیت است.

وی به لزوم جدی گرفتن تبلیغ نسلی تأکید کرد و افزود: براساس آیه «وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ» سوره فلق، ما دشمنی داریم که به دنبال نابودی پیوند‌ها بوده و ابتدا به دنبال قطع ارتباط ما با خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شما در گام نخست شیطان را شکست داده اید و خدا پرست هستید، اظهار داشت: از هشت میلیارد جمعیت دنیا، چهار میلیارد نفر اصلا خدا را نمی‌پرستند.

وی ادامه داد: شیطان در گام دوم به دنبال قطع ارتباط با پیامبراکرم (ص) است و از چهار میلیارد انسان‌هایی که به خدا اعتقاد دارند، دو میلیارد نفر پیامبراکرم (ص) را قبول ندارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه قدرت شیطان زیاد است و در گام سوم به دنبال قطع ارتباط انسان‌ها با ائمه اطهار (ع) است، افزود: از آن دو میلیارد انسانی که به پیامبراکرم (ص) اعتقاد دارند، پانصد میلیون نفر به دوازده امام معصوم اعتقاد ندارند.

به گفته وی شیطان از زمانی که اجازه نداد امیرمومنان(ع) ولی مسلمین باشد، پرچم را بدست دشمنان امیرمومنان(ع) داد و بیش از هزار سال طول کشید تا خدا به امام خمینی(ره) توفیق داد قیام کند و نظام اسلامی را در ایران حاکم کند.

وی افزود: امروز پرچم به دست رهبر معظم انقلاب است و ۴۵ سال است که دشمن می‌خواهد این پرچم را به زمین بزند، اما مردم ما مقاومت کرده و نظام اسلامی را حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شیطان از پیوند با علما و روحانیت نیز ناراحت می‌شود، گفت: شیطان از اینکه به مسجد می‌روید ناراحت است از این رو شما باید در این پیوند نیز شیطان را مغلوب کنید و شبهات خود را از روحانیون بپرسید و کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کنید.

وی همچنین با بیان اینکه پیوند با خانواده یکی دیگر از مواردی است که شیطان تلاش می‌کند آن را نابود کند، افزود: عدم تبیعت از فرامین والدین از وسوسه‌های شیطانی است، چرا که شیطان در قرآن سوگند خورده انسان را فریب خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به گلایه رهبر معظم انقلاب به عدم توجه به تبلیغ نسلی در زمان حاضراشاره کرد و یادآور شد: پیش از این پدر بزرگ‌ها برای بچه‌ها قرآن و احادیث و احکام را می‌گفتند و باید و نباید‌ها را توضیح می‌دادند.

وی به لزوم تبلیغ نسلی از سوی خانواده‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: ازدواج‌های دیر هنگام، مهریه سنگین، مراسم‌های پُر هزینه و سنگین، جهیزیه سنگین از جمله غل و زنجیر‌های شیطان است که سد راه ازدواج جوانان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای ازدواج‌های آسان از سوی جوانان، اظهار داشت: جوانان با ازدواج در زمان مناسب می‌توانند از وسوسه‌های شیطان درامان باشند و شیطان را شکست دهند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات