۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۳۹۱۰۴
نماینده ولی فقیه در فارس مطرح کرد؛

مجاهدت امروز روحانیت، ایستادگی در مسیر اسلام و انقلاب است

مجاهدت امروز روحانیت، ایستادگی در مسیر اسلام و انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به تبلیغات ضد دینی دشمنان، گفت: مجاهدت امروز روحانیت، ایستادگی در مسیر اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در جمع روحانیون و عزاداران مراسم شهادت امام سجاد(ع) با اشاره به تبلیغات ضد دینی دشمنان گفت: امروز باید دین داری به نمایش گذاشته شود چراکه دشمن با تبلیغات رسانه ای خود سعی دارد مردم را از دین جدا کند.

امام جمعه شیراز به اشاره به همراهی مردم با روحانیت در اقامه عزای سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: روحانیت هر زمان خواست عزای امام حسین(ع) را برپا کند مردم همراهی کردند حتی زمان خفقان رژیم طاغوت نیز روحانیت برای تعظیم شعائر اسلامی ایستادگی کردند و مردم هم پای کار روحانیت بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، مجاهدت امروز روحانیت را ایستادگی در مسیر اسلام و انقلاب دانست و گفت: امروز دشمن مقابل اسلام و انقلاب و دین ما شمشیر کشیده است و ما نباید هراسی داشته باشیم چراکه مسیر ما یا شهادت است یا رساندن پرچم اسلام به دست صاحب الزمان(عج).

وی ایستادگی پای دین را موجب سعادت و عزت دانست و خاطرنشان کرد: اگر در مسیر سیدالشهدا(ع) بمانیم موجب عزت ما می شود و اگر در این راه کوتاهی کردیم ذلت در دنیا و آخرت نصیبمان خواهد شد.

ارسال نظرات