۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۳۹۴۴۹
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

نظارت عمومی، عامل رسیدن به کمال و سعادت است

نظارت عمومی، عامل رسیدن به کمال و سعادت است
حجت الاسلام مهدوی نیا با یان اینکه نظارت عمومی عامل و ضامن رسیدن به کمال و سعادت است، گفت: در این راستا و برای گسترش معروفات و کاهش منکرات ستاد ما باید قوی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز، در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان سلسله گفت: امربه معروف و نهی ا ز منکر وظیفه ای همگانی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه نظارت عمومی عامل و ضامن رسید به کمال و سعادت است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف این نظارت عمومی را مشخص نموده و وظایف مردم را در اجرای احکام الهی و ترویج ارزش های دینی و اخلاقی را تبیین کرده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این نظارت عمومی  در جامعه، نیازمند داشتن یک ستاد قوی هستیم، گفت: مردم و مسئولان با همکاری و همت والا می توانند در گسترش معروفات و کاهش منکرات موثر باشند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت حمایت و تقویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و عنوان داشت: حمایت از ستاد توسط اعضا ستاد از معروفات است.

وی با بیان اینکه ایجاد گفتمان فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است، اظهار کرد: این مهم لازم است تا روحیه مطالبه گری زنده بماند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با تاکید بر اینکه مردم نباید نسبت به منکرات اطراف خود بی تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید با روش صحیح انجام شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات