۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۳۹۵۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استقامت و ثبات، لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر است

استقامت و ثبات، لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت احیای امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: در این راستا باید در برابر سختی ها و مشکلات استقامت داشت و صبور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در دیدار با کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر می خواهد خیمه ای سرپا نگه دارند که انقلابش، مکتب و نظام سیاسی آن در دنیا متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بین اینکه ماندن در این مسیر ثواب آن کمتر از کار شهدا نیست، افزود: ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در مسیر احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر رسالت خطیری بردوش دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی های دشمنان همچنان ادامه دارد و امروز دشمن به شیوه های نو دسیسه طرح می کند و باور و اندیشه جوانان را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار بود و با استفاده از ظرفیت های فرهنگی سد راه این هجمه ها شد.

وی در ادامه اظهارداشت: امربه معروف و نهی از منکر پایه و اساس کار است و قوام بقیه واجبات بر این اساس می باشد.

رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر لرستان عنوان کرد: با اندیشه، خردورزی، عقلانیت، استقامت و ثبات باید مسیر امربه معروف و نهی از منکر طی شود در این مسیر در برابر مشکلات مقاومت کرد و صبور بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات