۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۳۹۵۳۹
اطلاعیه؛

انتقال دوره تعالی از حرم امام خمینی به مدرسه علمیه مشکات(پلایین)

انتقال دوره تعالی از حرم امام خمینی به مدرسه علمیه مشکات(پلایین)
دوره پودمانی تعالی، ویژه راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه، از حرم امام خمینی(ره) به مدرسه علمیه مشکات (پلایین)، انتقال یافت.

 به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به دلیل برخی مشکلات، دوره پودمانی تعالی، ویژه راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه، از حرم امام مطهر خمینی(ره) به مدرسه علمیه مشکات (پلایین)، انتقال یافت.

حجت الاسلام رحمان ضرابی زاده با اعلام این خبر، کمبود امکانات، عدم هماهنگی بین معاونت ها و بخشهای مدیریت حرم مطهر امام خمینی (ره) ، عدم تامین نیازهای توافق شده جهت برگزاری دوره و ضعف در مدیریت فرهنگی حرم مطهر، و مواردی از این دست را از جمله دلایل این جا به جایی برشمرد و گفت: البته جا دارد از برخی نیروهای خدوم حرم مطهر که در برگزاری این دوره همکاری و تلاش نمودند، تقدیر و تشکر کنیم.

گفتنی است، فصل اول دوره پودمانی تعالی، ویژه راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه، گروه علامه طباطبایی(ره) به همت اداره اخلاق معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در مرقد مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد و بنا بود تا ۲۰ مرداد ادامه داشته باشد، اما بنا به دلایل ذکر شده، ادامه دوره در مدرسه مشکات برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات