۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۴۰۵۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن نقاط قوت مسلمانان بویژه حجاب را نشانه گرفته است

دشمن نقاط قوت مسلمانان بویژه حجاب را نشانه گرفته است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمنان تمامی نقاط قوت مسلمانان بویژه حجاب را نشانه گرفته اند، گفت: دشمنان اسلام با حجاب مخالف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان پایگاه شهیده کلاهچی، گفت: دشمنان تمامی نقاط قوت مسلمانان بویژه حجاب را نشانه گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ سال قبل دشمنان اسلام جاسوس‌های خودشان را به کشور‌های اسلامی فرستادند تا اسلام را از ریشه و بن نابود کنند، افزود: یکی از جاسو‌های دشمن به نام همفر در کتابی نوشته است، در بررسی همه کشور‌های اسلامی به این نتیجه رسیده است که اسلام ۲۳ نقطه قوت دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دشمن برای شکست اسلام این بیست و سه نقطه قوت را هدف قرار داده است، اظهار داشت: این جاسوس یکی از نقاط قوت مسلمانان را حجاب اعلام کرده است و گفته باید کاری کنیم که زنان مسلمانان چادر، روسری و مقنعه را کنار بگذارند.

وی ادامه داد: دشمن اعلام کرده است در مرحله نخست باید دختران مسیحیان و غیرمسلمان به صورت عادی در خیابان و بازار تردد کنند تا کم کم بی حجابی برای مسلمانان عادی شود.

به گفته وی دشمنان اسلام با حجاب مخالف هستند و به دنبال زدن و نابود کردن نقاط قوت اسلام و مسلمانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: دشمنان اسلام ۲۰۰ سال است در حال تکرار این جمله هستند که پیشرفت مشاغلی همچون پزشکی، مهندسی با حجاب امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: بر خلاف این ادعای دشمن جمهوری اسلامی طی ۴۴ سال گذشته اثبات کرده خانم‌های با حجاب در جمهوری اسلامی ایران در مشاغل مهندسی، پزشکی، متخصص و استاد دانشگاه شده موفقیت‌های چشمگیری را کسب کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات