۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۴۰۹۶۱

آخرین جزئیات سیل در اهر، کلیبر و ورزقان از زبان مدیریت بحران

آخرین جزئیات سیل در اهر، کلیبر و ورزقان از زبان مدیریت بحران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از وقوع سیل در شهرستان‌های اهر، کلیبر و ورزقان در پی بارش شدید باران خبر داد و گفت: تا کنون تلفات جانی از این حادثه گزارش نشده است.

محمدباقر هنربر در گفت‌و‌گویی  اظهار داشت: در پی بارش شدید باران چند ساعت گذشته در منطقه ارسباران شاهد وقوع سیل در شهرستان‌های اهر، کلیبر و ورزقان بودیم که خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات جانی در این حادثه مخابره نشده است.

وی، بیشترین خسارات این حادثه را مربوط به مزارع و باغات مناطق درگیر دانست و ادامه داد: تعدادی از خانه‌های مسکونی روستاهای همای، ممبران، اره جان از بخش مرکزی ورزقان نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند و در خود شهر اهر تیز تنها تعدادی خودرو به‌خاطر آبگرفتگی معابر گرفتار شده بودند که مشکل خاصی از این بابت وجود نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با وجود بارندگی شدید در بخش خداآفرین مورد خاصی از این بخش گزارش نشده، گفت: تا کنون تنها خسارت به یک واحد دامداری سنگین در کلیبر و یک دامداری سبک در ورزقان گزارش شده اما جزئیات بیشتر و دقیق تر در خصوص خسارات و صدمات احتمالی پس از بررسی و ارزیابی های کارشناسی و در اسرع وقت در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات