۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۴۲۳۰۱
محمدی مطرح کرد؛

ارائه جدیدترین آثار «به نشر» در هشتمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی

ارائه جدیدترین آثار «به نشر» در هشتمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی
خراسان رضوی - مسؤل غرفه انتشارات به نشر از ارائه جدیدترین آثار در حوزه بزرگسالان و کودک و نوجوان در هشتمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، محمدی مقدم مسول غرفه انتشارات به نشر آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی از حضور به نشر با آثاری جدید در حوزه کودک و نوجوان و بزرگسالان در این نمایشگاه خبر داد.

وی به آخرین اثر منتشر شده با عنوان زن ها روحانی نمی شوند نوشته فاطمه طاهایی اشاره کرد که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است.

محمدی مقدم دو کتاب رمان دعبل و زلفا برای زمان امام رضا علیه السلام و رمان مرا با خودت ببر مربوط به زمان امام جواد علیه السلام را از کارهای مورد استقبال خواند که هردو زمینه عاشقانه و تاریخی بوده که در این نمایشگاه ارائه شده است.

مسؤل غرفه به نشر در معرفی عناوین جدید در زمینه کودکان از فرهنگ نامه وقف هشت جلدی، کاشف دریاهای نور علامه مجلسی، قصه های احکام به صورت داستانی نام برد.

وی به سه عنوان معرفی شده در تلویزیون، شبکه پویا به عنوان مسابقه کتابخوانی با نام ماجرای دشت مرموز اشاره کرد که در حوزه کودکان در این نمایشگاه از سوی به نشر ارائه شده است.

محمدی مقدم ضمن اشاره به مکان برگزاری نمایشگاه های قبلی و استقبال طلاب در نخستین ساعات پس از افتتاحیه گفت: امسال فضای وسیع و بهتری به ناشران اختصاص داده شد و حضوری گسترده‌ای را شاهدیم./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات