۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۷۴۲۳۹
در دهه فجر؛

60 گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی در قم برگزار میشود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم از برگزاری بیش از 60 گفتمان دینی با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی در دبیرستانهای سطح استان قم خبر داد.
نشست کانون گفتمان ديني
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قم، حجتالاسلام عبدالعلی غلامی با اشاره به ضرورت برگزاری این گفتمانها اظهار داشت: با توجه به اینکه دبیرستانها مقطع متحرک در آموزش و پرورش هستند و بیشتر دانشآموزان دانشجویان و مخاطبان آینده دانشگاهها هستند تبیین برخی دیدگاهها و اصول اصلی نظام به ویژه بحث ولایت فقیه و ضرورت برپایی انقلاب اسلامی برای آنها ضرورت دارد.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان از اقشاری هستند که در سنین پرسشگری قرار گرفتهاند، از این رو تبیین درست و صحیح اهداف شکلگیری انقلاب اسلامی میتواند در ارتقای بصیرت آنها تاثیرات شگرفی دارد.

رییس اداره فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه این گفتمانها به صورت پرسش و پاسخ برگزار میشود، تصریح کرد: در این گفتمانها از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه که به مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... تسلط کافی دارند استفاده میشود.

حجتالاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم میثاق هیئتهای مذهبی و مداحان استان قم با شهیدان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم همزمان با چهارمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در گلزار علی ابن جعفر برگزار میشود و طی آن گلزار شهیدان غبارروبی و عطرافشانی میشود./917/د102/ص
ارسال نظرات