۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۷۴۳۲۰۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

لزوم ارتقای کیفیت خدمات نیروی انتظامی

لزوم ارتقای کیفیت خدمات نیروی انتظامی
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مردم از نیروی انتظامی هم اقتدار و هم مهربانی می‌خواهند بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات نیروی انتظامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: کار نیروی انتظامی متنوع است.

وی با اشاره به اینکه در بین همه دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمت رسان، فعالیت‌های نیروی انتظامی بیش از سایر دستگاه‌ها بروز و ظهوردارد، افزود: حضور نیروی انتظامی در تمامی نقاط محسوس است.

نماینده ولی فقیه در کاشان خدمت در نظام اسلامی ایران مهم و حائز اهمیت دانست و ادامه داد: امام صادق (ع) می‌فرماید، یک طواف در حج سبب می‌شود ۶ هزار گناه انسان بخشیده شود، ۶ هزار حسنه برایش منظور شود، ۶ هزار درجه درنظر گرفته شود.

وی گفت: راه اندازی کار ارباب رجوع در نیروی انتظامی و دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی ۱۰ برابر یک طواف حج اجر و پاداش و درجه دارد از این رو قدر و جایگاه خود را در نیروی انتظامی بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر تقویت انس با خدا و امام زمان (عج) در نیروی انتظامی، اظهار داشت: خطر انحراف برای همه وجود دارد چرا که کوچکترین لغزش سبب خواهد شد شیطان انسان را از اوج به زیر بکشد.

وی به لزوم تقویت ایمان برای مقابله با شیطان تأکید کرد و یکی راه‌های تقویت ایمان را اقامه نماز اول وقت دانست و افزود: نماز اول وقت انسان به مقامات عالی می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در کاشان کار در نیروی انتظامی را مهم و حساس دانست و اظهار داشت: نظامی اسلامی زمینه ساز حکومت زمینه سازاست و پلیس در نظام اسلامی ایران برای رسیدن به حکومت زمینه ساز قرار است به امام زمان (عج) کمک کند.

وی ذکر خدا و یاد امام زمان (عج) را سبب آرامش دانست به لزوم اختصاص ساعاتی از شبانه روز به امام زمان و خلوت با او تأکید کرد و اظهار داشت: خود را باید برای حکومت مهدوی آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی وی به لزوم ارتقای معنوی نیروی انتظامی و خانواده آن‌ها تاکید کرد و گفت: به هر درجه‌ای از معنویت که رسیدید به آن اکتفا نکنید چرا که پیامبراکرم (ص) با وجود اینکه خلق عظیم است، اما دعا می‌کند اخلاق او را اخلاق خوش قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین داشتن اخلاق خوش درخانواده را مهم دانست و افزود: بسیاری از موفقیت‌ها به دلیل خوش اخلاقی در خانواده است.

وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) می‌فرماید هرکس می‌خواهد درقیامت به من نزدیک‌تر باشد در خانواده خوش اخلاق باشد، گفت: علاوه بر خوش اخلاقی در خانواده در محل کار نیز با همکاران و ارباب رجوع مهربان باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه مردم از نیروی انتظامی هم اقتدارو هم مهربانی می‌خواهند به لزوم ارتقاء کیفیت خدمات نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: بازدید‌های سر زده از زیر مجموعه‌ها و ارتقای آموزش نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات نیروی انتظامی به مردم خواهد داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات