۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۴۴۵۸۲
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

انقلاب اسلامی ملت ایران را به اوج اقتدار و عزت رسانید

انقلاب اسلامی ملت ایران را به اوج اقتدار و عزت رسانید
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم که ایران و ملت قهرمان ایران را به اوج اقتدار و عزت رسانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و هفتمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان کاشان که درسالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان، گفت: امروز جای امام خمینی (ره) خالی است تا پیشرفت‌های نظام اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف را مشاهده کند.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم که ایران و ملت قهرمان ایران را به اوج اقتدار و عزت رسانید، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و امروز با هدایت رهبر معظم انقلاب از اوج ذلت پذیرش کاپیتولاسیون شاه به اوج اقتدار و عزت در نظام اسلامی ایران رسیده است.

به گفته وی ژاپن که پیش از این با بمب اتمی آمریکا بیشترین خسارت مالی و جانی را دید امروز در برابر آمریکا خوار و‌ ذلیل است به گونه‌ای که حتی اجازه ساخت یک هواپیما را به ژاپن نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در دوره‌ای که امام خمینی (ره) قیام کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید نیمی از جهان در سلطه کمونیست‌ها و نیمی دیگر در سلطه آمریکا بود و دین اسلام در انزوا قرار داشت، اما امروز اسلام جهانی شده است.

به گفته وی امروز رهبر معظم انقلاب همان مسیری را که امام خمینی (ره) پیموده است ادامه می‌دهد و همان برنامه ریزی برای تحقق ظهور امام زمان (عج) ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امروز در اروپا و آمریکا با وجود مخالفت‌های دولتمردان این کشور‌ها مردم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی می‌کنند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

وی گفت: امروز رفت و آمد‌های اشرار دنیا به فلسطین اشغالی نشان دهنده این است که تلاش می‌کنند تا مرده متحرک صهیونیست را به زور احیا کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به عوامل موفقیت‌های امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: ایمان، وحدت و کنارگذاشتن اختلاف برای رسیدن به قله از مهمترین عوامل پیروزی امام خمینی (ره) بر طاغوت و مستکبران بود.

ایمان، وحدت و کنارگذاشتن اختلاف برای نیل به قله‌ها و تبعیت محض از مقام معظم رهبری راه موفقیت کشور در همه حوزه هاست.

وی به لزوم وحدت بین همه آحاد مردم تأکید کرد و اظهار داشت: امروز زمان اختلاف و تفرقه نیست بلکه زمان وحدت برای رسیدن به ظهور و محقق شدن ظهور امام زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبعیت از رهبری را راز و رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی وملت ایران در مقابل دشمن دانست و افزود: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق توصیه‌های هفتگانه رهبری رمز موفقیت ملت ایران در همه عرصه‌های پیش رو است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات