۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۴۵۳۴۷
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ارائه خدمات ویژه به نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی نیازمند در آذربایجان شرقی

ارائه خدمات ویژه به نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی نیازمند در آذربایجان شرقی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح خدمات مادی و معنوی این نهاد حمایتی به نخبگان تحت پوشش در سطح استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به خدمات فرهنگی ارائه شده به فرزندان مددجو اظهار داشت: کشف، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها با ارایه خدمات اجتماعی، حمایتی و فرهنگی از رسالت ها و رویکردهای مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی سرشار از استعدادهای برجسته در زمینه تحصیلی، فرهنگی، هنری، اختراعات، علمی و پژوهشی، قرآنی و ورزشی بوده و تعداد قابل توجهی از فرزندان تحت حمایت دارای مقام های کشوری استانی و شهرستانی می باشند.

ملامهدی با تاکید بر حمایت های مادی و معنوی از نخبگان بی بضاعت استان گفت: 273 نفر نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح استان شامل 217 دانش آموز، 53 نفر دانشجو و 3 نفر غیر محصل از خدمات و حمایت های مختلف فرهنگی، تحصیلی، اردویی، آموزشی و... کمیته امداد بهره مند می باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری از اعتبارات حوزه فرهنگی برای برنامه های تحصیلی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و رفع نیازهای فردی و خانوادگی نخبگان تحت حمایت مبلغی تخصیص یافته و همچنین مبلغ ۷۹۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال وام قرض الحسنه نیز از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت می گردد.

ملامهدی در تشریح برخی حمایت های مادی از نخبگان تحت پوشش گفت: امسال برای 232 نفر از نخبگان تحت پوشش استان مبلغ ۱۱۳۹۵۰۰۰۰۰۰ ریال کمک هزینه نخبگی سال 1402 توسط کارگروه نخبگان کمیته امداد کارسازی می گردد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات