۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۴۶۱۳۴

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از امام جماعت مسجد سیدالشهدای کاشان

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از امام جماعت مسجد سیدالشهدای کاشان
مدیرعامل خبرگزاری رسا در سفر خود به شهرستان کاشان از حجت الاسلام سجادی امام جماعت مسجد سیدالشهدا فاز ۲ ناجی آباد کاشان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه سفر خود به شهرستان کاشان ضمن حضور در مسجد سیدالشهدا فاز ۲ ناجی آباد کاشان با اهدای لوح و هدایا از زحمات حجت الاسلام سید محمد سجادی امام جماعت این مسجد، تجلیل و قدردانی کرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا در برنامه تجلیل که در شب ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار و با حضور اقشار مختلف مردم و نمازگزاران برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها، زحمات، اقدامات و فعالیت های متنوع حجت الاسلام سید محمد سجادی از ایشان به عنوان یکی از جهادگران عرصه تبلیغ و تبیین و از جمله روحانیون خوش ذوق و پرتلاش یاد کرد که تمام سعی خود را در جهت پاسداری از کیان انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام با مجاهدت های تبیینی به کار می گیرد.

گفتنی است، حجت الاسلام سجادي یکی از موفق ترین روحانیون کاشانی است که توانسته است با انجام فعاليت هاي فرهنگي، علمي و قرآني مختلف با نوجوانان و جوانان مسجد سيدالشهدا ناجي آباد، خدمات تبلیغی و فرهنگی ارزنده ای را به مردم ارائه دهد که برگزاري كلاس هاي قرآني حفظ جزء به جزء قرآن با تفاهم نامه و ارائه گواهينامه به حافظان قرآن کریم، برگزاري كلاس هاي تربيتي و تداوم آن در سال، اجرای برنامه هاي اجتماعي در قالب برگزاري سه كارگاه آموزش خانواده براساس تفاهمنامه با سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان از جمله فعالیت های این مبلغ دینی در مسجد سیدالشهدا ناجی آباد کاشان است.

متن تقدیرنامه خبرگزاری رسا به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیامبر اسلام(ص): صلاةُ الرَّجُلِ في جماعةٍ صلاةً واحدةً خيرٌ من صَلاتِهِ في بَيتهِ اَربعينَ سَنَةً!

یک نماز جماعت خواندن برای مرد از چهل سال نماز خواندن او در خانه خود بهتر و بالاتر است. (الئالی الاخبار، ج4، ص197)

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سجادی (زید‌عزه‌العالی)

امام جماعت محترم مسجد سید الشهدا علیه السلام

در معارف اسلامی، مساجد مظهر آمیختگی دنیا و آخرت، محل وصال مومنین، مرکز اتصال زمین به آسمان و تجلی¬گاه ارادت جامعه مومنان به ذات اقدس الهی هستند.

مساجد آینه تمام نمای عبودیت و نقطه آغاز تطهیر نفس و رودخانه جاری و انسان‌ساز عالم هستی‌اند. شتاب در معراج مومنان و تعمیق دینداری جامعه اسلامی مستلزم تلاش خستگی‌ناپذیر روحانیون مخلص،کوشا، مومن و انقلابی چون شماست.

بدین وسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی که با بهره‌بندی از انفاس قدسی قرآن کریم و کلام نورانی ائمه اطهار علیهم‌السلام، با درایت و بصیرت تمام در خصوص اقامه نماز جماعت، تجلیل مقام قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام و بزرگداشت آیین‌های مذهبی و انقلابی در مسجد سید الشهدا(ع) فضا را عطرآگین و سرشار از نور و معنویت نموده‌اید، این لوح سپاس خالصانه تقدیم می‌شود.

از خدای متعال مزید توفیقات و تعالی حضرت¬عالی را در راه جهاد تبیین و ترویج آموزه¬های انسان¬ساز اسلام مسألت داریم.

خبرگزاری رسا

آبان 1402

ارسال نظرات