۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۴۶۳۱۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

برای انتخاب راه حق باید قرآن را ملاک قرار داد

برای انتخاب راه حق باید قرآن را ملاک قرار داد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه برای انجام هر کاری آن را باید با ملاک قرآن سنجید، گفت: برای انتخاب راه حق قرآن را ملاک قرار دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دبیرستان دخترانه یزدانیان ضمن اقامه نماز جماعت ظهرین در جمع دانش آموزان گفت: همه کار‌های خود را با ملاک قرآن بسنجید.

وی با اشاره به اینکه شیطان کار‌های زشت را زیبا و کار‌های زیبا را زشت جلوه می‌دهد، افزود: پیامبر اکرم(ص) می‌خواهد همه انسان‌ها عبد خدا باشند، اما شیطان نمی‌خواهد انسان عبد خدا باشد و قسم خورده همه را گمراه کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه کار شیطان این است که با تزئین و کادو کردن زباله متعفن را برای انسان زیبا جلوه دهد، اظهار داشت: مصداق بارز آن را امروز می‌توان به جنایات اسرائیل در غزه اشاره کرد.

به گفته وی جبهه حق مدافع غزه و جبهه باطل می‌خواهد غزه را نابود کند و در این بین، آمریکا شیطان بزرگ روزانه ۳۵۰ میلیون دلار هزینه می‌کند و اسرائیل با بمب‌های آمریکایی غزه را بمباران می‌کند و جنایات خود را تحت عنوان دفاع از شهرک نشینان یهودی تزئین و توجیه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هزینه‌ای را که آمریکا برای قتل عام مردم غزه انجام می‌دهد اگر برای عمران و آبادانی و تجهیز بیمارستان‌ها مصرف شود جمعیت زیادی در آسایش و رفاه خواهند بود.

به گفته وی امروز ۹۰ درصد فلسطین در اشغال اسرائیل است و ۱۰ مابقی در اختیار فلسطینی‌ها قرار دارد که از این ۱۰ درصد فقط ۵ درصد در اختیار مردم غزه و پنج درصد مابقی در اختیار مردم کرانه باختری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: اسرائیل با این جنایاتی که امروز مرتکب می‌شود به دنبال این است که با کوچاندن مردم فلسطین به مصر ۱۰ درصد باقیمانده فلسطین را نیز به ۹۰ درصد سرزمین‌های اشغالی الحاق کند.

حجت الاسلام والمسمین حسینی با بیان اینکه مقابل انسان بیش دو مسیر حق و باطل، مسیری دیگری قرار ندارد، اظهار داشت: برای انتخاب راه قرآن را ملاک قرار دهید هردستوری که قرآن داده است همان مسیر حق است و آن را انتخاب کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات