۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۷۴۶۵۸۴
جانباز دفاع مقدس مطرح کرد؛

شهدا؛ منبع امیدآفرینی و جهاد تبیین

شهدا؛ منبع امیدآفرینی و جهاد تبیین
حجت الاسلام قربانی بر لزوم توجه بیشتر به شهدا به عنوان منبع امیدآفرینی و جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: زندگینامه شخصیت های شاخص بسیجی برای جوانان بازخوانی شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست «جهاد تبیین؛ ایمان و امید» با محوریت مفهوم شناسی و بررسی چگونگی تحقق سه مفهوم مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی به همت خبرگزاری رسا و با مشارکت بسیج رسانه استان قم برگزار شد.

 در این نشست حجت الاسلام قربانی جانباز دوران دفاع مقدس و عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه امیدواری و ایمان را جزء لاینفک بسیج دانست و اظهار داشت: امروز اگر بخواهیم ایمان و امید را در جوانان زنده بداریم نیاز است زندگی نامه شخصیت های شاخص بسیجی نظیر شهید تهرانی مقدم و شهید سلیمانی را برایشان بازخوانی کنیم.

وی یکی دیگر از راه های امید آفرینی را بیان حقایق و دستاورد های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: باید این دستاورد های بی نظیر نظام معرفی شود تا همه متوجه اهمیت انقلاب اسلامی شوند و زمانی این دستاورد ها به خوبی به چشم خواهد آمد که تاریخ 200 سال اخیر جهان و کشور مورد مطالعه قرار بگیرد؛ اینگونه است که متوجه خواهیم شد از چه ذلتی به چه عزتی رسیده ایم.

حجت الاسلام قربانی ایمان و امید را ستون های خیمه انقلاب معرفی کرد و بخش عمده ی مشکلات موجود کشور را ناشی از ضعف ایمان مسئولان دانست.

وی بر لزوم توجه بیشتر به شهدا به عنوان منبع امیدآفرینی و جهاد تبیین تأکید کرد و بیان داشت: ارتباط با شهدا زمینه خوبی برای تحول و روشن شدن ذهن ایجاد می کند چراکه شهدا زنده هستند؛ بنده کسانی را سراغ دارم که  معاند بودند و اصلا رابطه ای با انقلاب نداشتند اما یک سفر راهیان نور آنها را متحول کرد و به دامان اسلام و انقلاب بازگشتند. این نشانگر این است می توان از ظرفیت بزرگ زندگی نامه، وصیت و ارتباط با شهدا برای جهاد تبیین استفاده کرد.

شهدا؛ منبع امیدآفرینی و جهاد تبیین

ارسال نظرات