۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۴۷۴۴۶

برگزاری مراسم یادواره ۱۸ شهید روضه فاطمیه قم در حرم مطهر بانوی کرامت

برگزاری مراسم یادواره ۱۸ شهید روضه فاطمیه قم در حرم مطهر بانوی کرامت
مراسم یادواره ۱۸ شهید روضه فاطمیه قم با حضور پیکر پاک شهید گمنام در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم یادواره 18 شهید روضه فاطمیه قم با حضور پیکر پاک شهید گمنام در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمد پناهیان از خطبای حوزوی به ایراد سخن پرداخت و شهدای گمنام، خوشنام و پرآوازه را زائران پروانه‌وار دور حریم اهل‌بیت علیهم السلام دانست و خاطرنشان کرد: شهدا شاهدان و مطلعان وادی اهل بیت علیهم السلام هستند و بعد از شهادتشان «عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» هستند و دوره جدید و عالی زندگی را آغاز می‌کنند.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که شهدا هیچگاه از عملشان جدا نمی شوند، یادآور شد: اگر شهدا در زمان حیاتشان در قله جهاد و مبارزه بودند، بعد از شهادت نیز در قله جهاد و شهادت زندگی را ادامه می‌دهند. در فراز «اَنْ یَجْعَلَنی مَعَکُمْ فِی الدُّنْیا وَالاْخِرَةِ» زیارت عاشورا از خداوند متعال می‌خواهیم، هم در دنیا و هم در آخرت در معیت امام که شهدا با ایشان همراه هستند، زندگی کنیم.

گفتنی است، حاج مهدی رسولی در این مراسم و در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت به مدیحه سرایی و روایتگری خاطرات شهدای دفاع مقدس پرداخت.

برگزاری مراسم یادواره ۱۸ شهید روضه فاطمیه قم در حرم مطهر بانوی کرامت

ارسال نظرات