۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۴۷۵۴۶
دفتر آیت الله مهدوی اعلام کرد؛

عدم حمایت آیت الله مهدوی از هیچ جناح و حزبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

عدم حمایت آیت الله مهدوی از هیچ جناح و حزبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصفهان ـ دفتر آیت الله مهدوی ضمن تأکید بر حمایت وی از وحدت نیروهای انقلابی از عدم حمایت آیت الله مهدوی از هیچ جناح، گروه، حزب و یا فردی در انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، دفتر آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، با صدور بیانیه ای ضمن اعلام تأکید آیت الله مهدوی بر ضرورت مشارکت همگانی در انتخابات و حمایت وی از وحدت و انسجام نیروهای انقلابی، از عدم حمایت وی از هیچ جناح، گروه حزب یا فردی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه دفتر حضرت آیت الله مهدوی درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم با توجه به آغاز فعالیت‌ برخی از تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی جهت اجرای فرآیند تدوین فهرست های انتخاباتی و سوالات مکرر فعالان سیاسی و مردم شهید پرور اصفهان در خصوص نحوه ورود و حمایت حضرت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در انتخابات آتی، نظر ایشان را جویا شده و نکاتی را محضر مخاطبان گرامی اعلام می‌دارد؛

۱.مهمترین دغدغه آیت‌الله مهدوی مسأله حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رأی می‌باشد که این مهم خواست همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و هست؛ لذا امیدواریم با همت همگانی و جهاد تبیین نخبگانی در راستای بیان کارآمدی نظام، امیدبخشی، تبیین شرایط داخلی و خارجی و همچنین پرداختن به اهمیت و جایگاه انتخابات،برای مردم، امسال شاهد حضور هرچه پرشورتر در پای صندوق‌های رأی باشیم.

۲.دغدغه‌ دیگر ایشان همواره وحدت و انسجام نیروهای مومن و انقلابی بوده و هست؛ در دوره های متعدد فارغ از مصادیق، فهرست‌ها، افراد و جریان‌ها به دنبال تحقق وحدت بوده و برای جلوگیری از تفرقه و اختلاف در جبهه انقلاب از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و همچنان بر این وحدت تاکید دارند.

۳.در پایان لازم به ذکر است با توجه به حضور آیت‌الله مهدوی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین براساس ماده ۷۶ قانون اصلاحی۱۴۰۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر بیطرفی کامل ائمه جمعه دائمی و موقت در انتخابات ایشان از هر اقدام یا اعلام نظر به نفع یا به ضرر نامزدها و احزاب و گروه های سیاسی و مواضع آنها معذور می‌باشند. لذا هرگونه نسبت طرفداری و جانبداری به ایشان مردود و غیرقابل قبول می باشد. همواره از دعای خیر امام زمان علیه السلام بهره‌مند باشید./1304/

دفتر آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی

۲۰ آذرماه ۱۴۰۲

ارسال نظرات