۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۴۷۵۵۸

مرحله جدید عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز می‌شود

مرحله جدید عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز می‌شود
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: عرضه محصول جدید و یا محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی خودروسازان از امروز دوشنبه ۲۰ آذر ماه در سامانه یکپارچه شروع می شود و تا روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ادامه دارد.

به گفته او، این طرح با توجه به عرضه محصول جدید، ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید خواهد بود به طوری که ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت های ایران خودرو (Haima ۷x)، آرین پارس (Lamari EAMA )، کرمان موتور (JAC j۴ ،JAC S۳ ،KMC X۵)، ایلیا (Dayun Y۷) و سانیار موتور پارسیان (Tigard X۳۵) مبنی بر امکان فروش فوق العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه است.

تقدسی گفت: همچنین طرح‌های عرضه شده شامل طرح عادی، طرح خودروهای فرسوده ، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (صرفاً مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور است) می شود.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات