۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۴۸۴۲۶
استاندار اصفهان:

جشنواره شهید رجایی، رقابتی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است

جشنواره شهید رجایی، رقابتی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است
اصفهان ـ استاندار اصفهان گفت: جشنواره شهید رجایی با مأموریت ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور تلاش می‌کند همه ساله رقابتی را در مسیر خدمت‌رسانی تعریف کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، صبح امروز در بیست‌وششمین جشنواره شهید رجایی استان، ضمن تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله رژیم صهیونیستی، گفت: جشنواره شهید رجایی با مأموریت ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور تلاش می‌کند همه ساله مسابقه‌ای را در مسیر خدمت‌رسانی تعریف کند.

وی ادامه داد: در سطح استانی نیز این رویداد تلاش می‌کند با فراهم کردن یک میدان ارزیابی گزارشی را از نوع و کیفیت خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به استان ارائه کند‌.

استاندار اصفهان مأموریت جشنواره شهید رجایی را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: اصل تکریم و قدردانی و معرفی الگوها در مسیر حرکت جامعه امری بسیار پسندیده و برخواسته از تعالیم مکتبی و معارف اهل بیت (ع) است.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: در توصیه همه بزرگان و اولیاء الهی همیشه رهنمود بر این اساس بوده که همه روزه بر فضایل مومنانه افراد افزوده شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: نتیجه یک حرکت هماهنگ می‌تواند خدمت صادقانه، مؤثر و همه جانبه را به دنبال داشته باشد.

دکتر مرتضوی اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در فرایند این جشنواره شرکت نکرده‌اند بایستی دلیل قانع کننده داشته باشند در غیر اینصورت با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: اجازه نداریم در مسیر خدمت‌رسانی اجازه ارزیابی و بررسی نحوه فعالیت را به دستگاه‌های ذی صلاح ندهیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: ما نسبت به مردم مسئولیت و وظیفه داریم از این رو بایستی ضمن معرفی دستگاه‌هایی که در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه تلاش می‌کنند، با دستگاه‌هایی که موجبات نارضایتی مردم را رقم می‌زنند نیز برخورد کنیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات