۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۴۸۵۵
عضو خبرگان رهبری:

22 بهمن روز وحدت ملی در برابر امپریالسیم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال گفت: 22 بهمن روز وحدت ملی در برابر امپریالسیم جهانی است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، عضو خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را پدیده ای نو در قرن معاصر دانست و گفت: انقلاب اسلامی ‌سبب ایجاد تحولی جهانی شد.

وی مهم‌ترین پیامدهای تاریخ ساز انقلاب اسلامی را اقبال مردم جهان به اسلام و دین دانست و ادامه داد: این مسأله و جهانی شدن انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و اکنون نیز با رهبری مقام معظم رهبری در سایه بهره گیری از توان تبلیغی روحانیت در مسیر انقلاب بوده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که بیگانگان همواره در همه مراحل انقلاب، دشمنی خود را به نظام نشان داده‌اند، گفت: آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی دچار مرگ تدریجی شد و اکنون نیز مرده‌ای متحرک است که نمی تواند برای جهان اسلام تصمیم‌گیری کند.

وی انقلاب اسلامی ایران را یک نعمت خداوندی دانست و اظهار داشت: باید همواره قدردان انقلاب اسلامی باشیم و در راه حفاظت از این انقلاب و دستاوردهای‌ آن تلاش کنیم.

امام جمعه بهشهر امامت و رهبری، وحدت و انسجام، اسلامیت و دشمن‌شناسی را چهار اصل مهم در بقا و پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان همواره با توطئه، کودتا و ترورهای مختلف درصدد کمرنگ کردن نقش رهبری و ایجاد تفرقه در میان ملت غیور ایران بوده‌اند که هیچ‌گاه موفق نبودند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که امروز شرق و غرب از بقا و تداوم انقلاب اسلامی متحیر هستند، ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری دشمن در تلاش است تا به رهبری، این عمود خیمه انقلاب و سنگ بقای انقلاب، آسیب وارد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن، این روز را روز وحدت ملی در برابر امپریالسیم جهانی دانست و گفت: 22 بهمن روز ذلالت دشمنان انقلاب است.

امام جمعه بهشهر با تأکید بر حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیان داشت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی 22 بهمن امسال نیز با سر دادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام اسلامی خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، 22 بهمن امسال را بیعت دوباره با امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، باردیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره تلاش گسترده دشمنان انقلاب برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور گسترده و تاریخی خود در راهپیمایی امسال، باردیگر دیگر به دشمنان نظان مقدس جمهوری اسلامی خواهند فهماند، که ایران اسلامی حاشیه امنی برای آنها نیست.

امام جمعه بهشهر با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال میثاق دوباره ملت ولایت مدار ایران اسلامی با امام و رهبری است، ادامه داد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری گسترده تر نسبت به سال های گذشته خواهند داشت و با آرمان‌های انقلاب و امام راحل تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند./950/ت202/س
ارسال نظرات