۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۷۴۹۱۹۴

محرومیت زدایی ۸۰۰میلیون ریالی خادمیاران رضوی آران و بیدگل

محرومیت زدایی ۸۰۰میلیون ریالی خادمیاران رضوی آران و بیدگل
اصفهان - خادمیاران و یاوران هشت کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با کمک خیرین این شهرستان برای محرومیت‌زدایی و گره گشایی از احسان‌جویان ۸۰۰ میلیون ریال هزینه کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: خادمیاران و یاوران هشت کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با کمک خیرین این شهرستان به مناسبت ایام میلاد فرخنده ریحانة النبی حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار دل‌ها برای محرومیت‌زدایی و گره‌گشایی از احسان‌جویان ۸۰۰ میلیون ریال هزینه کردند.

وی افزود: کانون‌های غریب الغربا، ثامن‌الائمه، سلطان طوس، معین‌الضعفا، امام‌رضا (ع)، شمس‌الشموس، کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده و تعلیم و تربیت با کمک خیرین و هزینه ۸۰ میلیون ریالی، ۳۰ فعالیت را در ایام میلاد کوثر نبوی و سالگرد شهادت سرباز وطن، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دادند.

آذرباد ادامه داد: فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی در ایام میلاد ریحانة النبی شامل ایجاد اشتغالزایی در حوزه فرش دستباف برای دو بانو، پرداخت دو کمک هزینه سفر مشهد مقدس به ۲ دانش آموز، تهیه و اهدای ۳ عدد تشک و ۲ قواره پارچه چادر و مانتو به ۲ نوعروس، تعمیر وسایل خانگی خانواده نیازمند، تهیه دارو‌های یک بیمار، پخت و توزیع بیش از ۳۰۰ وعده غذای گرم بین مادران و نیازمندان، توزیع بسته‌های مواد غذایی و میوه بین ایتام، توزیع انواع ساندویچ و نذورات در جشن‌های خیابانی و مکتب القرآن برخی از این فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری جشن با شکوه در مسجد پیامبراعظم مجتمع رضوان، تکیه بیت الرقیه، حسینیه رضویه عباس آباد و آیین دست بوسی مادران در بیت‌الائمه به مناسبت سالروز میلاد مادر مهربان آفرینش حضرت فاطمه (س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در چهارشنبه امام رضایی افزود: برگزاری مراسم جشن ایام میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار دل‌ها در مدارسه دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س)، شهیدان اربابی و مفتح، تجلیل از برگزیدگان قرآنی مدرسه، جذب سفیران رضوی، تقدیم هدایا به دانش آموزان دارای اسامی فاطمه و زهرا، اهدای بسته‌های تبرکی، اهدای البسه کامل مدرسه، تهیه شام و هدیه به هشت دانش آموز یتیم از دیگر اقدامات کانون تخصصی تعلیم و تربیت به مناسبت سالروز میلاد ام ابی‌ها بود.

به گفته وی، کانون تخصصی بانوان و خانواده آران و بیدگل نیز به مناسبت میلاد ریحانة النبی ۲۵ جلد از کتاب قصه‌های معصومه را به دانش آموزان مهد قرآن این شهرستان هدیه کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهارداشت: اجرای پویش ختم سوره کوثر و بیش از۲۵۰ هزار صلوات و تقدیر از برگزیدگان این پویش با همکاری هیئت علی بن موسی الرضا (ع)، پویش نوشتن نامه و عهد با سردار در دبستان صباحی، تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان، برگزاری محفل قرآنی و مجلس روضه خانگی، اجرای ویژه برنامه چهارشنبه امام رضایی و برگزاری آیین گرامیداشت شهدای حادثه ترویستی کرمان از دیگر برنامه‌های خادمیاران رضوی آران و بیدگل در هفته دوم دیماه و ایام میلاد فرخنده یاس نبوی و سالگرد شهادت مرد میدان در نقاط مختلف شهری بود.

لازم به ذکر است، دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای ۱۶۹ خادمیار رسمی رضوی (۱۰۶ نفر زن و ۶۳ نفر مرد)، ۲۹ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات