۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۴۹۲۰

مراسم بزرگداشت دهه فجر در حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت دهه فجر با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه تهران در مدرسه علمیه علم الهدای تهران برگزار می‌شود.
حجت الاسلام کاظم صديقي
حجت الاسلام احمد یعقوبی، معاون آموزش و امور طلاب مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی تهران گفت: مراسم بزرگداشت دهه فجر به جهت تکریم و پاسداری از ارزشهای انقلاب در مدرسه علمیه علم الهدای تهران برگزار می شود.

وی ابراز داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه تهران و سید عبدالهادی علم الهدی، متولی مدرسه و با حضور طلاب، اساتید و مسوولان مدرسه از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه به ضرورت راهپیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن یک معیار و میزان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حضور در این راهپیمایی برای مسؤولان و آحاد مردم واجب بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، همانطور که دفاع از حریم خانواده واجب و ضروری است،‌ دفاع از حریم و ارزش های انقلاب و این نظام نیز ضروری است.

وی تصریح کرد: مردم ایران همیشه بیدار و آگاهند و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) مردم ایران از مردم حجاز در زمان رسول الله(ص) و مردم کوفه در زمان امیر المومنین(ع) و امام حسین(ع) فهیم تر و بهتر هستند و در این راهپیمایی نیز همانند راهپیمایی‌های سال‌های دیگر حماسه ای دیگر به یادگار خواهند گذاشت./956/ پ202/ص

ارسال نظرات