۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۴۹۷۲۱
به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود؛

نشست زنان، انقلاب و نسبت حوزه‌های علمیه خواهران با آرمان‌های امامین انقلاب

نشست زنان، انقلاب و نسبت حوزه‌های علمیه خواهران با آرمان‌های امامین انقلاب
به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با مشارکت مجموعه های حوزوی، نشست زنان، انقلاب و نسبت حوزه‌های علمیه خواهران با آرمان‌های امامین انقلاب برگزار می شود.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، «رسانه نخبگانی بانوان» با همکاری «انجمن علمی زن و خانواده حوزه‌ علمیه»، «ستاد راهبری زن و خانواده»، «مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی» و «پژوهشکده زن و خانواده» نشست علمی زنان، انقلاب و نسبت حوزه‌های علمیه خواهران با آرمان‌های امامین انقلاب با تاکید بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری را برگزار می کند.

لازم به ذکر است این نشست با کارشناسی سرکار خانم دکتر فریبا علاسوند، هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده و عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمدحسین هاشمیان، جانشین گروه فرهنگی اجتماعی مرکز تحقیقات مجلس و مدیر گروه سیاست‌گذاری دانشگاه باقرالعلوم و دبیری سرکار خانم الهه‌سادات شفیعی؛ پژوهشگر حوزه زنان برگزار می شود.

گفتنی است زمان نشست یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح، در پژوهشکده زن و خانواده به نشانی بلوار غدیر، کوچه ۱۰، پلاک ۵، طبقه ۶، سالن جلسات برگزار می شود و به جهت ظرفیت محدود، برای حضور در نشست نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به آیدی اینجا ارسال فرمایید:

 

رررررر

ارسال نظرات