۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۵۰۱۲۱

حضور امام جمعه و استاندار کرمانشاه در منزل پدر شهید مدافع حرم «امیدوار»

حضور امام جمعه و استاندار کرمانشاه در منزل پدر شهید مدافع حرم «امیدوار»
کرمانشاه ـ امام جمعه و استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم حجت‌الله امیدوار، شهادت این شهید والامقام را به پدر و مادر و اعضای خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی دیگر از مسئولان استان، با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم حجت‌الله امیدوار، شهادت این شهید والامقام را به پدر و مادر و اعضای خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: خوشا به سعادت شهدای والامقام به‌ویژه یاران شهید حاج قاسم سلیمانی که آن‌قدر شیفته این فرمانده بودند که بعد از شهادت حاج قاسم زندگی برایشان دشوار بود و با گریه و زاری از خداوند و حاج قاسم می‌خواستند این فاصله را نزدیک کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: جایگاه و منزلت شهید والامقام امیدوار نیز برای همه شناخته شده است و آنچه بارها از خداوند متعال درخواست کرده بود امروز مستجاب شد و در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی، شنیع‌ترین دشمنان خداوند و مسلمین مورد هجوم ناجوانمردانه قرار گرفت و به شهادت رسید.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار ابراز کرد: امروز مطلع شدیم که یکی از هم‌استانی‌های عزیز ما به قافله شهدا ملحق شده است و در ساعات اولیه که بسیار دشوار و امتحانی بزرگ برای این خانواده است برای همدلی و همدردی خدمت خانواده ایشان رسیدیم.

صحرایی همچنین در جمعی اظهار داشت: امروز مطلع شدیم که یکی دیگر از رزمنده‌های استان کرمانشاه شهید صادق امیدوار به شهادت رسیدند و روضه اینجاست که پدر بزرگوار شهادت پسر را باور نمی‌کردند و شنیده بودند که اتفاقی رخ داده است و می‌گفتند که "شاید حاج صادق از ساختمان خارج شده است".

وی عنوان کرد: پدر شهید در بهت فرو رفته بود و نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار 30 دقیقه صحبت کردند تا این پدر بزرگوار به ‌تدریج باور کردند و بعد از روضه اشکشان جاری شد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: هنوز هم مسیر شهادت باز است و امید داریم این شهید الساعه مهمان سفره سید الشهدا(ع) باشد./1400/

ارسال نظرات