۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۵۰۴۷
آیت‌الله طبرسی:

22 بهمن آینه عبرتی برای همه بدخواهان اسلام خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: 22 بهمن امسال آینه عبرتی برای همه بدخواهان و دشمنان قسم خورده اسلام خواهد بود.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز با انتشار بیانیه‌ای گفت: 22 بهمن در راه است، روزی که امام خمینی‌(ره) طومار بردگی ملت ما را پاره کرد و بزرگواری و عزت و آقایی را به ما بازگرداند. 

در ادامه این پیام آمده است: روزی که عاشورا احیا شد و پیروزی خون بر شمشیر به نمایش درآمد، روزی که خیمه کفر شکست و اسلام تجدید حیات یافت، 22بهمن روزی است که خورشید حضور امام در شب ایران عزیز تابید و به شب‌زدگان خسته و نومید روز سحر و توحید ارزانی کرد. 

این پیام می افزاید: روزی که انقلاب ما انفجار نور شد و دنیا پیروزی ملت بزرگ را بر دیکتاتور پلید شاهد گشت و نظام جمهوری اسلامی ایران تولد یافت و امروز در سی و یکمین سالروز 22 بهمن 57 ما در حساس‌ترین برهه انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، برهه‌ای که ابرهای فتنه آسمان انقلاب اسلامی را محاصره کرد و تلاش دارند تا آفتاب ولایت را در پشت غبار فتنه نادیده بگیرند غافل از آن که آفتاب هرگز پشت ابر نمی‌ماند. 

آیت الله طبرسی در ادامه پیام خود آورده است: برهه‌ای که بزرگ‌ترین دستاورد امام راحل(ره) یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به پاسداری و محافظت توأم با بصیرت دارد، نظامی که امام راحل حفظ آن را از اوجب واجبات دانسته‌اند.

در این بیانیه تاکید شد: انتظار اینجانب به عنوان سربازی از سربازان بی‌شمار ولایت از شما مریدان ولی امر مسلمین که جان بر کف صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را مزین به حضور ایثارگرانه خویش کرده‌اید این است که راهپیمایی 22 بهمن امسال را با گسترده‌ترین حضور و پر‌انگیزه‌ترین شور انقلابی مبدل به آینه عبرتی برای همه بدخواهان و دشمنان قسم خورده اسلام کنید و برای همیشه تمامیت جبهه استکبار جهانی را از تفکر خام براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید کنید.

در ادامه این بیانیه آمده است: روح پرفتوح امام راحل(ره) و قلب شریف رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای را شاد کنید و یک بار دیگر وحدت گسترده و دشمن شکن خویش را به یاد روزهای آغازین انقلاب اسلامی به نمایش بگذارید./950/د102/س
ارسال نظرات