۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۵۰۸۳۳
استاندار لرستان:

دهه فجر فرصتی مناسب برای اثبات وحدت ملی است

دهه فجر فرصتی مناسب برای اثبات وحدت ملی است
زیویار با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی است، گفت: اگر این انقلاب با ارزش های الهی همراه نبود پایدار نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد، با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: انقلاب با روشنگری علمای دین و مبارزات مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی است، افزود: اگر این انقلاب با ارزش های الهی همراه نبود پایدار نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی تمامی قومیت ها و مردم منطقه را در برگرفته است، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور و همراهی فداکارانه مردم، مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و الگویی برای منطقه شده که با هدایت دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و حمایت اقشار مختلف اثرگذارتر از گذشته دنیای پیرامون خود را تحت تاثیر قرار داده است.

زیویار ادامه داد: اکنون مسئولیت حفظ و نگهداری آن توسط مردم انجام می‌شود و با وجود تحریم های ظالمانه و مانع تراشی دشمنان در مسیر رشد و ارائه عملکرد های علمی توسط نخبگان، اما نام ایران همچنان زبانزد می‌باشد و مردم در کنار یکدیگر برای آبادانی و توسعه وحدت دارند.

وی خاطرنشان کرد: باید در هر موقعیتی از کارنامه نظام اسلامی دفاع و عملکرد دولت را تبیین کرد تا مردم امیدوارانه به استقبال راهپیمایی ۲۲ بهمن رفته و در انتخابات شرکت کنند.

زیویار با بیان اینکه پای عهد خود با انقلاب اسلامی ایستاده ایم، گفت: دهه فجر را فرصتی مناسب برای اثبات وحدت ملی است و مردم با حضور پای صندوق های رای توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات