۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۵۰۹۰
آیت الله نوری همدانی:

آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و دشمنان را ناکام سازند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: حوادث بعد از انتخابات دشمنان را خوشحال کرد و چراغ سبزی به آنان بود از این رو ضروری است آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند و دشمنان را ناکام سازند.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار با دست اندرکاران ستاد برگزاری دهه فجر در استان قم، در سخنانی با اشاره به شرایط حساس کشور در حال حاضر، بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد و گفت: 22 بهمن امسال با سال های گذشته تفاوت دارد و ان شاء الله مردم انقلابی و هوشیار ایران بار دیگر با حضور خود در این راهپمایی وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن نشان خواهند داد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: حوادث بعد از انتخابات دشمنان را خوشحال کرد و چراغ سبزی به آنان بود، از این رو ضروری است آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند و دشمنان را ناکام سازند.

وی با بیان اینکه همه ما کفن پوش آماده جانفشانی در راه مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی ایران هستیم تاکید کرد: معظم له رکن رکین انقلاب هستند و همه آحاد جامعه در این روز باید با سردادن شعارهایی که نشانگر عشق و ارادت به انقلاب و رهبری باشد حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و ارزش های والای آن نشان دهند.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: در روز 22 بهمن ماه باید خیلی هوشیار باشیم چون دشمن بعد از انتخابات در صدد نقشه چینی علیه انقلاب بود و از طریق جنگ نرم می خواست به انقلاب و آرمانهای والای ان ضربه بزند.

وی درماندگی و یاس دشمنان در مقابل ملت ایران را به دلیل وجود ولی فقیه در راس نظام دانست و تاکید کرد: امروز وظیفه اساسی ما نگه داری این انقلاب است و باید توجه داشته باشیم که نگه داری این انقلاب از تاسیس آن ممکن است دشوارتر باشد.

وی با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام راحل با پیروزی و رهبری انقلاب، ملت را از چنگال استکبار و استبداد نجات داده و اسلام ناب را به عرصه زندگی مردم آوردند و بعد از ارتحال امام نیز مقام معظم رهبری به نحو شایسته ای انقلاب را اداره و کشتی نظام را سکانداری کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) دانست و با بیان اینکه همه ما باید نقش و وظیفه خود را در برابر این نظام عمل کنیم افزود: نظام اسلامی ایران با زحمات فراوان امام، بزرگان و خون های پاک شهدا به دست آمده است و همه باید به وظیفه خود در قبال این انقلاب عمل کنند. /924/پ202/ج


ارسال نظرات