۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۷۵۱۷۸۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تشریح کرد؛

ویژه برنامه های دهه مهدویت و جشن های نیمه شعبان در اصفهان

ویژه برنامه های دهه مهدویت و جشن های نیمه شعبان در اصفهان
اصفهان _ حجت الاسلام ناجی با اشاره به برنامه های دهه مهدویت گفت: روز نیمه شعبان پیاده روی بزرگ مردم اصفهان از میدان احمدآباد تا میدان امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه یکی از ابزارهایی که دشمنان شیعه علیه شیعه استفاده می‌کنند همین منجی‌گرایی است، گفت: پایگاه‌های متعددی براساس اعتقاد به منجی اطراف ایران توسط دشمنان ساخته شده تا با سپاه ایران در زمان ظهور مقابله کنند.

وی در ادامه افزود: در زمان ظهور افراد لجوجی هستند که علی رغم اینکه مسائل برای آنها روشن است تنها از روی ترس با امام زمان(عج) نمی‌جنگند. امروز دشمنان با اعتقاد به منجی وارد جنگ به ما شده‌اند و این موضوع در تولیدات سینمای هالیوود نیز مشهود است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد غیردولتی تحت نظر رهبری است که بودجه‌های حداقلی دارد و استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها از وظایف این شورا است.

حجت الاسلام ناجی تسهیل‌گری برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف را از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و تصریح کرد: هرکجا در هر عرصه‌ای مردم حضور داشته باشند ما رصد کرده و تسهیل‌گری انجام می‌دهیم، ستاد برگزاری جشن‌های نیمه شعبان از جمله ستادهای مردمی با محوریت بنیاد مهدویت و آینده پژوهی است که جلسات متعددی برای برگزاری جشن‌های ایام شعبانیه برگزار کرده است.

وی ۲۶ بهمن را آغاز ایام جشن‌های شعبانیه و دهه مهدویت عنوان کرد و گفت: احیای نیمه شعبان در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد و در دیگر تکایا نیز این مراسم برگزار می‌گردد. در اصفهان صبح نیمه شعبان از میدان احمد آباد به سمت میدان امام علی(ع) مردم حرکت خواهند کرد و جشن بزرگ نیمه شعبان در خیابان ولیعصر در فضای بسیار شاد و پر سروری برگزار خواهد شد و ظهر نیمه شعبان مراسم اصلی و جشن بزرگی در میدان امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اعزام مبلغ و روایت‌گر پرده مهدویت با عنوان قدرت اسلام به سازمان‌ها، نهادها و ادارات با همکاری بنیاد مهدویت و آینده پژوهی خبرداد و اظهار کرد: کارگاه تولید پوستر با همکاری حوزه هنری اصفهان با حضور بیش از ۴۰ نفر از هنرمندان و ایده‌پردازان و افراد شاخص تولید محتوا این حوزه در این کارگاه گرد هم آمده و تخصص خود را نذر امام زمان(عج) کرده‌اند.

حجت الاسلام ناجی از طبخ غذا و اطعام نیازمندان در روز نیمه شعبان با محوریت مجموعه‌های مردمی مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: پخت آش نذری در شب نیمه شعبان، دوره آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان در بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی و برنامه‌های مختلف که همگی مردمی هستند در ایام نیمه شعبان برگزار خواهد شد./1304/

ارسال نظرات