۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۵۳۰۷۳
مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت:

هم راستایی فعالیت‌های فرهنگی با باور‌های مردم اقبال مردمی را به همراه دارد

هم راستایی فعالیت‌های فرهنگی با باور‌های مردم اقبال مردمی را به همراه دارد
جعفری با تاکید براینکه فعالیت‌های فرهنگی اگر توانسته باشند با باور‌های مردم هم راستا باشد با اقبال مردمی همراه می‌شوند، افزود: در اینصورت رسانه‌ها به دنبال این فعالیت خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سید جواد جعفری مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت در آیین اختتامیه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت ضمن بیان اینکه واحد‌های دانشگاهی فرصتی داشتند که ابراز اراداتی به ائمه اطهار علیهم السلام داشته باشند، گفت: ظرفیتی در دانشگاه‌ها در ماه‌های مبارک رجب و شعبان فراهم شد و اگر این فعالیت در ماه‌های دیگر انجام می‌شد برکت مضاعف را نداشت.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته شاهد سه برابر شدن شرکت کنندگان در جشنواره امامت و مهدویت بودیم، اظهار داشت: همکاران در مجموعه دانشگاه خستگی ناپذیر کار می‌کردند و به اهل بیت علیهم السلام ارادت نشان دادند.

جعفری با اشاره به اینکه پنجاه و سه هزار نفر امسال در جشنواره امامت و مهدویت شرکت کردند، ابراز کرد: بیش از هزار کتاب در این جشنواره تدوین شد و بخش دانش آموزی ۷ هزار اثر تولید داشتند، ۱۲۰ پیش رویداد در مجموعه پروژه کلان جشنواره مهدویت و امامت برگزار شد.

وی با تاکید براینکه فعالیت‌های فرهنگی اگر توانسته باشند با باور‌های مردم هم راستا باشد با اقبال مردمی همراه می‌شوند، افزود: در اینصورت رسانه‌ها به دنبال این فعالیت خواهند آمد؛ دانشگاه آزاد اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردمی است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت با اشاره به اینکه امسال رسانه‌های گروهی و صدا وسیما به خوبی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت را پوشش دادند؛ اضافه کرد: هرساله با کمک حجت الاسلام میرلوحی و موسسه امام مهدی (عج) کتابی از آیت الله موحد ترجمه می‌شود.

ارسال نظرات