۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۵۳۵۲
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حماسه بی نظیر 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود/ صدا و سیما خط افشاگرانه درباره جریان منحرف را ادامه دهد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری در خطبه های نماز جمعه‌، حماسه بزرگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان دانست.
آيت الله حيدري
امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوت عبدالله با تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم وفادار و ولایتمدار ما در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌ای بی نظیر آفریدند و با این حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی زد که می گفتند مردم از انقلاب و نظام اسلامی خسته شده اند.

وی افزود: مردم ما ثابت کردند که به نظام اسلامی وفادار و نسبت به آینده میهن اسلامی خود امیدوار هستند و این انقلاب پر نور را حمایت می کنند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: ملت ایران پیشرفت های زیادی کرده است، در همین دهه فجر امسال غنی سازی بیست درصدی اورانیوم آغاز شد، دشمنان می خواهند با تحریم جلوی حرکت این ملت را بگیرند، مشخص است که نمی توانند و هر روز بر سر‌بلندی و سرافرازی این ملت افزوده شده است.

وی پیام دیگر این راهپیمایی را خطاب به فتنه گران و سران فتنه دانست و اظهار داشت: این راهپیمایی روشن کرد که فتنه‌گران و سران آنان و کسانی که به دام ضد انقلاب افتاده‌اند، ذره ای بیش در مقابل اقیانوس بزرگ مردم نیستند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به 25 بهمن، سالروز حکم تاریخی امام خمینی(ره) در اعلام ارتداد سلمان رشدی اشاره کرد و ابراز داشت: پس از جنگ تحمیلی، دشمنان رو به جنگ نرم آوردند و در اولین گام مزدوری به نام سلمان رشدی را برای توهین به مقدسات اسلام وارد میدان کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با بصیرت و بینش الهی حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی را صادر کرد و اگر این حکم صادر نمی‌شد ده‌ها و صدها نویسنده دیگر نیز علیه اسلام توطئه می‌کردند، این حکم تاریخی امام، جلوی این توطئه ها را گرفت و حرکت آنان را متوقف کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از نمایش برنامه های روشنگرانه صدا و سیما در ایام دهه فجر قدردانی کرد و ادامه داد: برنامه هایی مانند «شاخص» و «دیروز، امروز، فردا» در روشنگری و ایجاد بصیرت فوق العاده مؤثر بود‌.

وی‌ افزود: سخنان ‌امام راحل که خیلی‌ها آنها را فراموش کرده بودند بازخوانی شد و نسل های بعدی هم که نشنیده بودند، خط سیاسی منحرف و منافقین را شناختند.

آیت الله حیدری تأکید کرد: همان خطوطی که در سال شصت در مقابل امام و انقلاب ایستادند همانا امروز در مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند‌، برای شناخت دشمنان امروزی باید دشمنان دیروز را شناخت.

وی استمرار جدی این برنامه های روشنگرانه را از صدا و سیما خواستار شد و بیان داشت: خط افشاگری، روشنگری درباره جریان منحرف، منافقان، ملحدان و عناصر وابسته باید ادامه یابد.

امام جمعه موقت اهواز از مواضع برخی نسبت به پخش سخنان امام راحل از برنامه شاخص انتقاد کرد و یادآور شد: متاسفیم از کسانی که نسبت به این برنامه بسیار خوب، سخنان عجیبی سردادند، سخنان آنان بیشتر شبیه سخنگویی جریان فتنه است./945/پ202/س
ارسال نظرات