۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۷۵۳۶۰۹
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

اعزام ۵۰ مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه لرستان

اعزام ۵۰ مبلغ بومی و غیربومی به بقاع متبرکه لرستان
حجت الاسلام عباس زاده گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و اجرای طرح آرامش بهاری ۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی به بقاع شاخص استان لرستان اعزام شده اند.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و طرح آرامش بهاری ۵۰ مبلغ به بقاع شاخص استان لرستان اعزام شده اند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: از این تعداد مبلغ ۳۰ مبلغ غیربومی از استان قم و ۲۰ مبلغ بومی هستند و در ۴۴ بقعه شاخص استان فعالیت دارند.

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی، جلسات تفسیر و حضور در خیمه های معرفت را از جمله فعالیت مبلغان عنوان کرد.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن و جزء خوانی در بقاع منبرکه بیان کرد: بین ۱۰ تا ۱۲ مورد از امام زادگان استان میزبان مراسم جزء خوانی قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان هستند.

وی بیان کرد: تفسیر ویژه قرآن کریم با حضور استاد تفسیر در مسجد فاطمه الزهرا(س) ویژه بانوان و در مسجد شهید مدنی خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه در بقاع متبرکه آغاز می شود، در این راستا مبلغان فعالیت های تبلیغی را در بقاع شاخص انجام می دهند.

وی اظهار کرد: برنامه تحویل سال، پخش پیام رهبر معظم انقلاب، برپایی غرفه های حجاب و عفاف نماز و... در ۱۵ مکان و بقاع متبرکه با حضور روحانیون مستقر از دیگر برنامه ها است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات