۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۵۳۷۹
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

امام خمینی امت اسلام را از تاریکی رهانید

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را متعلق به همه اهل مقاومت در لبنان و فلسطین و کل منطقه دانست و امام خمینی(ره) را رهاننده امت اسلام از تاریکی خواند و بر وظیفه مسلمانان در حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی تاکید کرد.
سيد هاشم صفي الدين


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در استان نبطیه در جنوب لبنان، دستاوردهای مثبت جمهوری اسلامی در ایران را متعلق به همه مجاهدان دانست و تاکید کرد: هر جایگاه پیشرفته ای که موجب توانمندی و ترقی جمهوری اسلامی در ایران و در منطقه شود، برگ برنده ای برای مقاومت در فلسطین و لبنان و همه ملت های منطقه است.

سید هاشم صفی الدین افزود: دشمن باید بداند که جنگ تابستان 2006 بود که نه تنها تعادل در منطقه بلکه سرهای آنها را نیز شکست.

وی با اشاره به اینکه سران دشمن درباره سلاح حزب الله بی وقفه سخن می گویند و تاب و توان تحمل آن را ندارند، گفت: دشمن باید بداند که پس از جنگ تابستان 2006، معادله در منطقه تغییر یافته است.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با توانمندی، فناوری، اصول و اهداف خود به سوی پیشرفت و ترقی و عزت روزافزون می شنابد، افزود: ملت های مستضعف امت و منطقه، تنها گزینه خود را دریافته اند و آینده ای روشن در پیش خود دارند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) امت اسلام را از تاریکی رها ساخت به سوی روشنایی هدایت کرد، گفت: اکنون بر ماست که با پایداری و استقامت، شکرگزار این نعمت باشیم و این پیروزی ها و دستاوردهای بزرگ را حفظ کنیم./981/الف

ارسال نظرات