۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۷۵۴۱۰
مسؤول کانون مساجد گیلان:

22 بهمن روز به صدا درآمدن ناقوس مرگ استکبار جهانی بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی، هنری مساجد گیلان راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با ولایت فقیه و تجلی غرور و وحدت ملی دانست.
راهپيمايي 22 بهمن
حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی، هنری مساجد گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با حماسی توصیف کردن راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این حضور ده ها میلیونی ملت ایران تجدید بیعت با ولایت فقیه و تجلی غرور و وحدت ملی بود.

وی با تاکید بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن، تجلی غرور و وحدت ملی، تجدید بیعت با ولایت فقیه و حفاظت از آرمان‌های شهدای انقلاب است.

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی، هنری مساجد گیلان با اشاره به حوادث بعد از انتخابات و ترفندها و توطئه‌های دشمن برای ایجاد فضای اغتشاش آمیز در جامعه اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عظمت، اقتدار، انسجام و اسلام خواهی ملت ایران است.

حجت الاسلام پورابراهیم حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را نشان‌دهنده حمایت قاطع از ولایت فقیه و سبب خاموشی دشمنان اسلام و مسلمانان دانست و ابراز داشت: حضور با عظمت و مقتدارانه ملت ایران در این روز رسوایی دشمنان را رقم زد.

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد گیلان تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور با بصیرت کامل و احساس مسؤولیت به طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان پاسخ قوی و جدی خواهند داد.

وی با تأکید بر این که خیزش عظیم مردمی در 22 بهمن، پاسخ دندان‌شکن ملت بزرگ ایران به همه‌ فتنه جویان داخلی و سلطه جویان خارجی بود، خاطرنشان کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با‌ حضور ده‌‌ها میلیونی خود که به حق می توان آن را رفراندومی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی دانست، به مستکبران عالم اعلام کردند که دیگر ناقوس مرگ شما به صدا در آمده است.

حجت الاسلام پور ابراهیم با بیان این که حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، یادآور خاطرات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در روز 22 بهمن سال 57 بود، تصریح کرد: در راهپیمایی امسال یوم الله 22 بهمن، بار دیگر خاطرات وحدت ملی مردم ایران در روز پیروزی انقلاب به تصویر کشیده شد.

مسؤول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد گیلان با اشاره به این که ملت ایران با حضور بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های امام، رهبری و انقلاب اسلامی ثایت کردند، بیان داشت: حضور ده ها میلیونی ملت ایران بار دیگر هشداری به دشمنان انقلاب اسلامی بود./950/ت302/س
ارسال نظرات