۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۵۶۷۸۴
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم:

امروز اثر سخنان رهبر انقلاب در خیابان های آمریکا و اروپا مشاهده می شود

امروز اثر سخنان رهبر انقلاب در خیابان های آمریکا و اروپا مشاهده می شود
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه امروز اثر سخنان رهبر انقلاب در خیابان های آمریکا و اروپا مشاهده شده است، تصریح کرد: وجود تصویر رهبر انقلاب در کنار کاخ سفید نشان‌دهنده قدرت و عزت ایران اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در جلسه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای قم که شب گذشته در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، تصریح کرد: به حقیقت نظام جمهوری اسلامی افتخار می کنیم که امروز با وجود توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور علیه نظام و انقلاب، شاهد آن هستیم که دل های مردم و آزادگان جهان با ماست.

وی با بیان اینکه امروز اثر سخنان رهبر معظم انقلاب در خیابان های آمریکا و اروپا مشاهده شده، ابراز داشت: شعارهایی را از مردم و دانشجویان این کشورها می شنویم که باید در قلب غزه و فلسطین شنیده شود.

وجود تصویر رهبر انقلاب در کنار کاخ سفید نشان‌دهنده قدرت ایران است

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم اظهار کرد: تسخیر قلب ها از تصرف سرزمین ها به مراتب دشوارتر است و از قدرت های نظام جمهوری اسلامی ایران این است قلب ها را تسخیر کرده و شاهد تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان مردم در کنار کاخ سفید هستیم که به معنای قدرت و عزت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی عالم خاموش شدنی نیست، ابراز داشت: ما از این جنبش دفاع نموده و برنامه هایی را برای روشنگری در این زمینه خواهیم داشت و از حوزویان، دانشگاهیان و مردم ایران اسلامی نیز که حامی غزه و فلسطین هستند، تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم این موج و این حرکت، همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد نابودی اسرائیل کودک کش و قاتل باشیم.

ارسال نظرات